neděle 2. dubna 2017

Jarní

Ze sobotní procházky sídlištěm jsem si přinesla pár nakvetlých větvíček (ulomila jsem je tam, kde zasahovaly do chodníku, takže jsem se necítila jako vandal) - jedna je myslím třešňová, další měly růžová poupátka (jsou to myslím nějaká pláňata). Dala jsem je do vázy, kde už jsem měla pár třešňových větviček ulomených před 14 dny na chalupě. A ta růžová poupátka se do rána z větší části rozvila, ta třešňová větvička se na to chystá taky (jen ty "chalupářské" zatím vzdorují, ale není divu, na Vysočině je všechno trochu opožděné). Udělalo mi to radost...

Jako ovbyklel - váza a... - dráty





Dneska jsem si spolu s rohlíky koupila v Albertu takové utrápené, skoro nerozvité narcisky - spíš, že mi jich bylo líto. Říkala jsem si, že tam uvadnou určitě, tak jsem jim chtěla dát šanci. Uvidíme, jestli vykvetou.

Žádné komentáře:

Okomentovat