sobota 1. dubna 2017

Brandnooz box - březen 2017

tady
Březnová zelená krabice s mottem "První jarní pamlsky a dobroty" byla pořádně těžká, takže už před otevřením jsem tipovala, že v obsahu budou opět hojně zastoupeny nápoje. Měly to být tipy a novinky pro nadcházející velikonoční svátky.
No nevím... Zatímco z listopadového Brannoz boxu se opravdu část věcí dala využít na vánoční přípravy, tak mi přijde, že souvislost s Velikonocemi hledám o dost hůř.
Ale konec řečí, a "kuk" do krabice



Poctivá citronáda od Poděbradky (2 l - doporučená cena - 19,90)
Limonáda bez umělých sladidel a barviv s trochou ovocené šťávy. Udělá radost (doufám) synovi, já si na slazené limonády nepotrpím. A neodpustím si poznámku - když už výrobce deklaruje "pocitvou" limodádu, tak by nemusel cukr nahrazovat glukózofruktźovým sirupem.

Tranquini (2x 500 ml, doporučená cena - 35,90 za bal.)
Tak tohle není novinka ani na trhu, ani pokud jde o obsah Brandnooz boxu. Tyto nápoje, které mají zmírňovat stres, zvyšovat soustředění a příliv pozitivní energie, už totiž byly v srpnovém boxu. Jak mi chutnaly, jste si už mohli přečíst tady a tady (obě příchutě jsou docela dobré, ale jde v podstatě o ochucenou sodovku, takže mi jeich cena příjde přemrštěná). Ale když už dorazily, tak je vypiju.

Shatler´s koktejl Piňa colada (200 ml - doporučená cena 79 Kč)
Balení již namíchaného alkoholického koktejlu, který stačí jen nalít na drcený led. Vyrábí se ve 14 různých druzích. Nevím, jestli v jednotlivých zásilkách byly různé příchutě, každopádně na mne vyšla Piňa colada, která obsahuje 25% rumu, ananasový džus a kokosový likér. Já si na koktejly moc nepotrpím, ale tohle ze zvědavosti určitě vyzkouším.

Ležák za studena chmelený Krušovice (0,5 l - doporučená cena 16,90)
Poslední věc z "nápojové sekce" boxu. Pivo, které by mělo mít vyváženou chuť, chmelové aroma a výraznější hořkost, nabídnu synovi (manžel upřednostňuje Plzeň a já si pivo dávám spíš točené někde na výletě). Určitě mne neodmítne.

Hamé Pod masíčko - Sojanka (340 g - doporučená cena 39,90)
"Pod masíčko" je řada čtyř zeleninových základů pro rychlou přípravu masa. Na mne v boxu vyšla Soljanka, která kroěm jiného obsahuje papriku, sóju a rajčaový protlak. Asi bych raději Pikantku, ale tuhle směs určitě využiju také.
(a poznámka na okraj - nechápu infantilní název "Pod masičko". Já vařím z masa, ne z masička, a pět už mi bylo hodně dávno...)

Potahová hmota s mandlovou příchutí Vitana (210 g - doporučená cena 39,90)
A teď vcházíme do "sladkého koutku" boxu. A začínáme produktem, pro který nemám využití - potahované dorty nemám ráda, takže je nepeču. A kvůli balení potahovací hmoty s tím asi začínat nebudu. Budu se muset poohlédnout, komu tento produkt z boxu věnuji.

Pedro Hambáče (80 g - doporučená cena 14,90)
Želé bonbóny s 5% obsahem ovocné šťávy. Přiznám se, že pro želé bonbóny mám slabost a asi neodolám a ochutnám. I když jsem ještě nedomlsala komprimátový mix z minulého měsíce... Možná by stačily bonbóny jen do každého druhého boxu.

Fidorka Hořká s citronovou příchutí (30 g - doporučená cena 10,90)
Fidorky mám ráda. Tuto příchuť jsem ještě nikde neviděla, takže si příležitostně zahřeším a ochutnám, jak k sobě pasuje citronová příhuť s hořkou čokoládou.

Rama s kokosovým a mandlovým olejem (400 g - doporučená cena 43,90)
Tohle byl přídavek navíc, který jsem si vybrala z věrnostního programu. Měla už jsem tam hodně bodů a tohle mi z nabídky přišlo nejsmysluplnější. Už jsem ji vyzkoušela do pečení a zjistila, že ji tak lze využít bez újmy na chuti.

Box jsem obdržela v rámci spolupráce za zvýhodněnou bloggerskou cenu.

V boxu byl jako vždy leták s popisem produktů (a pár recepty) a přiložený časopis Moje šťastná hvězda, který už podle titulků na obálce hodnotím jako typický bulvár. Zkusím ho prolistovat, ale asi to nebude nic pro mne.
Celkově jsem z tohoto boxu hodně na rozpacích. Kladně hodnotím celkovou hodnotu produktů (kolem 295 kč), kvalitu zabalení. Ráda vyzkouším alkoholický koktejl, fidorku, směs pod maso. Nebylo tam ale nic, z čeho bych byla vyloženě nadšená, bylo tam tentokrát hodně nápojů a vadilo mi, že je tam po půl roce znovu stejný produkt (Tranquiny).
A co si o boxu myslíte vy? Zaujalo vás něco, co byste chtěli ochutnat? Nebo už něco znáte?

A na závěr připomínám, že pořád ještě máte tady možnost zúčastnit se narozeninové soutěže Usmívající se


Žádné komentáře:

Okomentovat