středa 19. dubna 2017

Čajové překvapení 12

Další z řady mých swapů, ve kterých nabízím vyzkoušení čajů různých druhů i značek, jsem vyhlásila už někdy v březnu pod názvem Čajové překvapení 12. Název to sice moc originální není, ale vystihující myslím docela ano.
Stejně jako vždycky jsem do swapu nabídla výběr čajů ze svých zásob. Čaje jsou zbavené přebalů (ty sbírám) a přendané do malých igelitových uzavíratelných sáčků a opatřené údajem o druhu a značce čaje. Co dostanu ve swapu já, jsem ponechala na výběru spoluswaperky. Tou byla tentokrát Michelle, se kterou už jsem dvakrát swapovala (tady a tady).



Já jsem Michelle balíček nakombinovala ze všech možných druhů čaje - hlavně zelených a ovocných, ale i bylinkových a černých. Vybírala jsem hlavně z čajů, které jsem přivezla z dovolené v Albánii, přidala jsem nějaké zajímavé čaje koupené jako kusovky a čaje z vánoční kolekce Liran. Balíček s čaji doplňuji obvykle nějaký sladkým mlsáním k čaji a nejinak tomu bylo i tentokrát. Vybrala jsem sušenky Oreo, Kakaové sušenky, Musli srdíčka s čokoládou a Čoketku. Všechno jsem složila do kartonové kazetky od čajů a připojila jsem krátký dopis.
Jak byla Michelle s mým balíčkem spokojená, si můžete přečíst u ní na blogu (tady)


Od Michelle mi dorazila docela velká krabice, která obsahovala
Pikantní hrášek v těstíčku - ten už jsem ochutnala a není špatný, ale na mne pikantní opravdu hodně. Budu si ho muset dopřávat opravdu v malých dávkách, aby mi "neshořela" pusa.
Dvě oplatky s čokoládou a křupinkami nebo buráky - netřeba komentovat, oplatky se u nás neztratí. Tyhle jsme ještě neměli, tak aspoň vyzkoušíme nějaké nové.
Kávové bonbóny - to úplná trefa nebyla, nemám kávové příchutě moc ráda. Ale on si na nich někdo smlsne.
Parfémová voda ve spreji Bolveri - je hodně výrazná, ale třeba si na sebe zvykneme
Deník Ellen Rimbauerové Dům v růžích od J. Reardonové - knížka mne potěšila. ještě jsem ji nečtela, tak jsem zvědavá, jak se mi bude líbit.
Všechny věci byly krásně zabalené do hvězdičkového papíru, popsané a doplněné dopisem.


Swap s Michelle ani tentokrát nezklamal (a myslím, že Michelle zase trcohu překročila zadanou hodnotu), byť se tentokrát se všem věci úplně netrefila (kávové bonbóny...). Ale každopádně mi poslala hezký a pečlivě přirpavený balíček. Takže s Michelle si klidně zase někdy swapnu znovu.
Hodnocení - 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat