pátek 28. července 2017

Čajové překvapení 13

Po delší době jsem se zase rozhodla vyhlásit čajový swap. A tak světlo světa spatřil swap "Čajové překvapení 13". Podmínky byly jako vždycky - já pošlu kolem padesátky čajových sáčků, které jsem z původních obalů přendala do malých uzavíratelných igelitových sáčků, a nějaké drobné (nejspíše jedlé) překvapení k tomu. Na oplátku jsem se chtěla nechat překvapit čímkoliv, co je v souladu s mými preferencemi. Celková hodnota swapu se měla pohybovat kolem 100 Kč.
Byla jsem zvědavá, jestli se mi na swap někdo vůbec přihlásí (mám pocit, že už jsem s čajem swapovala na Swaplace skoro s každým, kdo čaje pije, s někým i dvakrát). Ale poměrně rychle se mi ozvala Petra, která na Swaplace používá přezdívku Želvička. Takže se nám z toho vyklubal takový trochu zvířátkový swap, protože já používám přezdívku Veverka.



Swap jsem sice vyhlásila už někdy v půlce června , ale s Petrou jsme se dohodly, že ho zrealizujeme až v polovině července, kdy nám to oběma lépe vyhovovalo. Upřesnily jsme si také trochu naše představy, co by mělo ve swapu být. Já vyslovila jedno papírenské přání a od Petry jsem se na oplátku dozvěděla, že nemá v oblibě rooibos a černé čaje. Takže jsem svůj výběr směřovala k čajům zeleným (a to především těm s příchutí), čajům ovocným a v omezené míře i bylinkám (tam jsem vybírala hlavně ty, kde byly bylinky zkombinované s něčím dalším - třeba s citronem). Jako doplněk jsem přidala krabičku bonbonů Tofifee, malý sáček směsi bonbónů a čokoládek a oplatku Čoketka (se kterou už jsem měla úspěch v jednom swapu). Navíc jsem přidala srdíčkové náušnice, protože Petra v profilu měla, že náušnice má ráda její dcera (já jsem je dostala v jiném swapu a neměla jsem pro ně využití - takový typ náušnic nenosím).


Já jsem v pečlivě zabaleném balíčku od Petry našla
Vařečku s vypálenou veverkou - tak ta mne pobavila i potěšila hodně. Vařečku doma užiju určitě (jen nevím, jestli budu mít srdce strčit veverku do horké omáčky).
Vyrážečku na papír, což bylo přání, které jsem vyslovila při domlouvání swapu, a Petra mi ho splnila. A vybrala vyrážečku související s mou přezdívkou, takže si doma můžu vyrazit celou tlupu veverek.
Několik vzorečků kosmetiky Demeter, kterou vůbec neznám, takže ji vyzkouším ráda. Ocenila jsem, že ke vzorečkům Petra připojila informace o používání jednotlivých přípravků.
Balení kyseliny hylauronové, což je myslím něco zázračného na pleť - to taky ráda vyzkouším.


Potěšilo mne, že Petra splnila mé přání mít vyrážečku na papír (a navíc s motivem, který používám jako přezdívku). I ostatní věci jsou fajn a určitě je využiju. Prostě prima balíček.

Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat