středa 25. října 2017

20 čajových překvapení

Swap "20 čajových potěšení", který vyhlásila Nikol a jehož zadání znělo "Podzim je tu a čajová sezóna je opět v akci :-) Balíček bude obsahovat 20 čajíků různých druhů a něco dobrého k tomu. Vynechejme značky jako je Pickwick a Teekanee a poznejme spolu něco nového :-)" mne zaujal. Čajů je u mne vždycky dost a říkala jsem si, že zkusím, co zajímavého mi pošle moje spoluswaperka. Navíc s Nikol už jsem jednou swapovala a tak jsem nešla do "neznáma".



Dvacítka čajů pro Nikol se skládala především z čajů ovocných a černých ochucených, protože mi Nikol napsala, že příliš nemusí zelené (i když jeden - vánočně ochucený - jsem jí tam propašovala) a bylinky. Značky jsem volila méně obvyklé, něco bylo i z mých posledních čajových nákupů na Slovensku. Jako bonus jsem přidala pár čajů vybalených z přebalů, které jsem získala na poslední burze - byly to německé značky s nezvyklými příchutěmi (popcorn, kombinace ovoce a zeleniny)
A k šálku čaje se podle mne nejlépe hodí sušenky, taktře po těch jsem sáhla při výběru druhé - mlsacíc části swapu. Vybrala jsem máslové sušenky Sondey (protože máslové sušenky označila Nikol jako svůj "top"), cereální sušenky s medem a brusinkovou šťávou English club, slepovanou Romanci od Sedity (která pro mne představuje nostalgickou vzpomínku na dětství, kdy jsem si ji s oblibou kupovala) a oplatku s oříškovým čokoládovým krémem (která patří k mým oblíbencům teď).



Od Nikol mi přišel balíček, který samozřejmě obsahoval taky 20 čajových sáčků, které byly zabalené do dvou vesele pruhovaných sáčků. Šlo většinou taky o čaje ovocné nejrůznějších příchutí, ale pár jich bylo i bylinkových a zelených. Přírůstek do sbírky jsem mezi nimi neobjevila, ale čaje, které jsem nepila, ano. Třeba čaje slovenské značky Fytopharma, jejichž příchutě jsou docela zajímavé.
Na mlsání mi Nikol vybrala cereální sušenky s čokoládou, raw tyčinku Bombus s příchutí jablka a skořice, slunečnicová semínka v cukru a skořici, mandle v čokoládě a ve skořici, oboje značky Druid. S raw tyčinkou se trefila do příchuti, kterou jsem ještě neměla, seminka buď sezobu jen tak nebo je budu přidávat do ovesné kaše a mandle? Ty myslím, že padnou první.



Náš swap měl sice trochu pomalejší rozjezd - hlavně díky mně protože jsem byla na dovolené a pak jsem měla fofr v práci (takže na swap nezbyla energie). Ale nakonec dopadl velmi dobře. Oceňuji, že mi Nikol vybrala zajímavé mlsání (jen té skořice mohlo být trochu míňMrkající), při jehož výběru respektovala to, že mám na profilu napsáno, že moc nemusím běžné sušenky a oplatky. A moc se mi líbíly samolepky s motivem podzimních listů, kterými byla ozdobená obálka s dopisem a zalepené sáčky s čaji. Takže i přes skořici tenhle swap hodnotím maximem - už proto, že si myslím, že Nikol byla s mlsáním originálnější než já.

10/10



Žádné komentáře:

Okomentovat