pátek 27. října 2017

Šípková větvička

Na velké dekorování bytu si nepotrpím, obvykle mi začnou pak ty dekorace trochu překážet a přendavám je z místa na místo, jak když kočka tahá koťata. Ale malá vázička se na stůl vejde vždycky, tak jsem si do ní u nás před domem ustřihla větvičku ze šípkového keře. Dělám to tak skoro každý rok - šípek ve váze se mi líbí, je i dekorativní a nějakou chvíli vydrží.
Letos jsem vázičku s ním doplnila ještě pár kaštany. Nasbírala jsem je, když jsme byli na hřbitově a pár dnů jsem je tahala v kapse kabátu. A pak mne napadlo, že bych je mohla dát k té vázičce, že to vytvoří takové podzimní zátiší. Jen tak položené se mi nakonec tak úplně nelíbily a zkusila jsem je dát na malý modrobílý tácek. A jo - takhle to podle mne vypadá dobře.




Tahle to vypadalo původně


A tohle je konečná verze

Fotila jsem na parapetu okna, protože tam bylo nejlepší světlo. Ale trvale je vázička na jídelním stole (překážela by při otevírání okna a nejspíš by skončila jako střepy), který je hnědý, takže na něm ty kaštany lépe vyniknou právě na té mističce - samotné se na něm trochu ztrácely.

Žádné komentáře:

Okomentovat