pondělí 16. října 2017

Must have!

"Každý z nás má něco, po čem touží, co zkrátka musí mít! Někdo o tom stále sní, jiný si to plánuje koupit. Pošleme si vzájemně seznam svých přání a podle svého uvážení některá z nich tomu druhému splníme. Hodnota swapu je orientační, lze ji zvýšit, popř. snížit. Seznam přání může, ale nemusí být odstupňovaný podle "chtivosti". Tak znělo zadání swapu "Must have!", který vyhlásila Bohunka. Hodnota swapu byla nastavená na 300 Kč. Bohunka swapuje hodně a z hodnocení na Swaplace i z osobní zkušenosti vím, že dělá moc pěkné, zajimavé swapy. A protože mne téma zaujalo, tak jsem se do swapu přihlásila a byla jsem ráda, že si mne Bohunka pro jeho realizaci vybrala (nebyla jsem jediný zájemce).



S Bohunkou jsme se dohodly, že si pošleme seznam deseti až patnácit přání v různých cenových hodnotách, který jsme nijak neřadily podle intenzity toho, jak uvedené věci chceme. Hodnotu swapu jsme neupravovaly, ale myslím, že jsme ji obě lehce "přešvihly" (Bohunka možná víc).
Já jsem z Bohunčiných přání nakonec splnila tyto
Kniha na přání (mohla být i antikvariátní) - z Bohunčina seznamu jsem vybrala Bábovky od R. Třeštíkové
Kosmetika s vůní lesní jahody, černého rybízu, karafiátu, hrachoru nebo petunie - v balíčku nakonec byla sůl do koupete Tetesept Eine portion liebe šampaňské a černý rybíz
Netradiční marmeláda - zvolila jsem pomerančovou se šampaňským zn. Mackays. Jako bonus jsem přidala vlastní cuketovozázvorovou marmeládu s pomerančem.
Máslové sušenky - dala jsem si napovědět a vybrala jednu z Bohunčiných oblíbených značek - sušenky s kousky karamelu zn. Merba
Pleťová maska - zvolila jsem vyživující a hydratační plátýnkovou masku od firmy Dermacol.
Kouzelná brčka - jahodová.
Detoxikační nebo redukční bylinný čaj - poslala jsem Bohunce bylinný detoxikační čaj Neuner´s, který jsem koupila v Rakousku (vybalený z přebalů, ale vím, že s tím Bohunka nemá problém, protože se zúčatnila jednoho z mých čajových swapů, ve kterém jsou čaje vybalené vždy).
Kvalitní makronky - vybrala jsem pro Bohunku tři různé makronky v kavárně Paul (protože kam jinam jít pro kvalitní makronku než do francouzské kavárny).
Bonusem navíc byla přesnídávka Relax v rpaktickém sáčku určená pro Bohunčina syna.
(Nevyslyšena zůstala další přání jako řasenka, vanilkový prášek, arašídové máslo, sirup Monin, mrazem sušené ovoce, tvářenka....)
Vše jsem zabalila do romantického květovaného papíru (a pak do vrstvy bublin, protože jsem se bála, aby makronky a sušenky nedoznaly újmu díky společnému cestování se sklenicí marmelády).


Já jsem si balíček od Bohunky otevřela se zpožděním způsobeným naší dovolenou, takže moje zvědavost, která přání budou splněna, byla napínána docela dlouho. A která to tedy byla?
Ozdobně stříhající nůžky - ty jsem se pořád chystala si koupit, abych obzvláštnila visačky na džemech, které dávám jako dárky a různá přáníčka. Tak už je mám...
Sušené brusinky - ty já můžu kdykoliv
Mrazem sušené ovoce - dostala jsem ananas zn. Allnature. Ten jsem ještě neměla.
Krém na ruce - kabelkové mini balení krém od firmy Yves Roche bude určitě skvělé.
Stolní kalendář na r. 2018 - kalendář Krásy Čech a Moravy má přesně ten formát, který mi vyhovuje na stůl k PC a i téma fotek se mi líbí.
Antirespirant roll-on - ze značek, které jsem navrhla, mi Bohunka vybrala Addidas s příjemnou vůní.
Hořká čokoláda - značku Rapunzel jsem ještě nevyzkoušela, ale čokoláda s 85% kakaa mi myslím chutnat bude.
Stužky nebo provázky - na připevňování visaček z marmeládám a podobné účely, k nimž jsem je chtěla, bude myslím bíločervená šňůrka vyhovovat.
Černý nebo zelený čaj bez příchuti - zelený čaj Ridgways potěšil, protože jde o méně běžnou, ale dobrou značku. Navíc jsem objevila, že se jejich přebaly liší od těch, které jsem měla ve sbírce, takže potěšení bylo dvojnásobné.
Samozřejmě zůstala nesplněná i některá má přání (třeba kokosky z Pekárny Zemanka, gelová pera, kešu oříšky nebo kniha...). Ale těch splněných bylo až až.


Myslím, že se nám tento swap oboustranně povedl. Já jsem byla s Bohunčiným výběrem spokojená moc - nejvíc mne asi potěšil mrazem sušený ananas, nůžky, čaj, čokoláda ... - no vlastně všechno. A podle hodnocení (můj balíček Bohunce dorazil výrazně dřív, než já mohla rozbalit ten její) jsem se i já trefila při výběru věcí pro Bohunku.
Takže hodnocení nemůže být jiné než

10/10



Žádné komentáře:

Okomentovat