pátek 20. října 2017

Co jsem taky ochutnala 21


Díky dovolené mám tento měsíc poněkud pomíchané pořadí článků. Ty, co přicházejí většinou hned začátkem měsíce, si počkaly až do jeho poloviny, protože přednost dostaly právě články o dovolenkových výletech (a taky po návratu z dovolené bylo málo času na psaní dalších článků).
Ale teď už pojďme nakouknout na to, co se v mém špajzu a lednici objevilo poprvé právě minulý měsíc. Je toho výrazně méně než v srpnu, tak to budete mít přečtené coby dup.



Olmín (Olma)

Koupeno - Lidl. Balení - 125 g. Cena - 19,90 (akce)
Zrající sýr s bílou plísní na povrchu není už úplná novinka, ale já ho měla poprvé. Má zajímavou "rohatou" krabičku a narozdíl od řady dalších sýrů s plísní na povrchu tvar kostky. Byl dobrý, ale možná jsem konzumaci zbytečně uspěchala - měla jsem ho nechat víc u
zrát. Tak příště...
8/10

Snackito Tomatový kuskus (Maggi)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 60 g. Cena - 29,90 (doporučená)
Obsahuje kousky rajčat, kečup a koření. Hotový byl opravdu za pár minut a chuťově mi vyhovoval - byla v něm znát rajčat i koření. Docela dobré jídlo jako poslední záchrana, když všechno dojde, protože k výrobě je potřeba jen deci vody (a varná konvice). Pravda ovšem je, že kdybych si do kanceláře donesla kuskus, skleničku krájených sušených rajčat a nějaké koření, tak podobné jídlo vyrobím s o málo větším úsilím, ale o dost menšími náklady. Ale jako rezerva pro nás sklerotiky, co zapomenou, že nemají zrovna oběd v závodce, se v nabitém pracovní dni občas může hodit.
7/10

Doux et cremeux (Chere d´argent)

Koupeno - Lidl. Balení - 200 g Cena - 29,90
Francouzský měkký sýr - úlovek z francouzského týdne v Lidlu. Tak akorát pevná kůrka s příjemně krémovým vnitřkem. Na dobrém chlebu s máslem fajn večeře. A cena velmi příjemná.
10/10

Biskiti s čokoládou a kokosem (Emco)

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 60 g. Cena - 15,90 (doporučená)
Sušenky s obsahem ovecné mouky a ovesných vloček. V chuti je cítit čokoláda i kokos a ve složení nejsou žádné žádné příšernosti. Chutnaly mi.
8/10

Corny Big Milky nuts

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 40 g . Cena - 17,90 (doporučená)
Sladké, ale fakt příšerně sladké. Ochutnala jsem já i syn a ještě půlka zbyla, protože jsme to nebyli ani jeden schopni dojíst. Takže tohle za mne určitě ne
1/10

Skyr s malinovou příchutí (Pilos)

Koupeno - Lidl. Balení - 150 g. Cena - 12,90 (?)
Když jsem v Lidlu narazila na jejich novinku - skyr s příchutí, tak jsem si řekla, že mu dám ještě šanci (broskovový zn. Kapucín mi moc nechutnal). Ale musím říci, že mne chuťově nezaujala ani tato malinová varianta. Skyr mi chuťově přijde něco mezi jogurtem a žervé a ovocná příchuť mi s ním prostě nesedí. Tenhle měl ještě takovou divnou pachuť - přičítám ji obsahu škrobu, o který v jogurtech a podobných výrobcích nestojím.
4/10

Original Crisp (Wasa)

Koupeno - swap. balení - 200 g. Cena - ?? (podle netu kolem 60 Kč)
Celozrnné plátky - podle mne něco mezi křehkými plátky (které nemusím) a knackebrotem (který mám naopak ráda). Tyhle plátky mi docela chutnaly (a kupodivu chutnaly i manželovi, který si na tento typ výrobků nepotrpí). Jen cena mi přijde poměrně vysoká. Ale jako rezerva do práce nebo když doma dojde chleba špatné nejsou..
7/10

Raw tyčinka Enjoy (Bercoff)

Koupeno - Biomarket Vacek. Balení - 50 g. Cena - 28,90
Koupila jsem ji společně s mangovou verzí, která mne zas až tolik nenadchla, tak jsem se do té druhé moc nehrnula. Ale nakonec padla jako svačina na poradě. A musím říci, že kakaovo-kokosová verze mne zaujala o něco víc. Obsahuje jen datle, kokos a kakao, které příjemně vyváží sladkou chuť datlí.
7/10

EasyFruit Exotice Party (Hamé)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 110 g Cena - 19,90 (doporučená)
Na obale je jako příchuť deklarovaný banán a mango, takže jsem se na ni docela kvůli tomu mangu docela těšila. Plusem je složení - jen ovoce (jablka, banán, mango) a karotka, ale chuťově mne nezaujala - ten banán (a možná i karotka) mi tam moc neseděly.
6/10

A to je asi všechno - tedy všechno, co jsem našla ve foťáku. Propadákem měsíce se jednoznačně stává tyčinka Corny a blíží se mu i Skyr s malinovou příchutí. Asi překvapení není, že nejvíc mne zaujal sýr z francouzské týdne z Lidlu - ty zklamou málokdy.
Tak co, zaujalo vás něco? nebo už jste něco ochutali a máte na to jiný názor než já?

Žádné komentáře:

Okomentovat