neděle 15. října 2017

Brandnooz box - září 2017

Zářijový Brandnooz box se mi dostal do ruky skoro se čtrnáctidenním zpožděním. Protože jsem na přelomu září a října měla dovolenou, požádala jsem o odeslání až ve druhém říjnovém týdnu, takže nakonec box dorazil až v pátek. Musím přiznat, že už tentokrát pro mne nebyl takovým překvapením, protože jsem do zelené krabice nahlédla už prostřednictvím jiných blogerek. (když jsem na článek o boxu narazila, tak pro prostě zvědavost nedovolila ho zavřít bez alespoň letmého přečtení). Ale pokud ještě někdo netušíte, co v boxu bylo, můžete nahlédnout do mé krabice a současně si přečíst, jak mne jeho obsah potěšil (či nepotěšil?)



Magnezia Red brusinka (1,5 l - doporučená cena 18,90)
Minerálka s příchutí brusinky v boxu potěšila - zejména mého manžela, který má ochucené minerálky v oblibě.

Panna cotta Čokolády Dr. Oetker (70 g - doporučená cena 23,90)
Čokoládová varianta italského dezertu určená k rychlé přípravě. Moc moučníkům ze sáčku neholduji, ale po velmi dobré zkušenosti s čokoládovou pěnou téže značky docela ráda vyzkouším i tenhle sáček.

Puding Hruška&levandule Dr. Oetker (40 g - doporučená cena 15,50)
Zajímavá příchuť pudingu, který obsahuje přírodní hruškový prášek a mletý květ levandule. Jsem zvědavá, jak bude tahle kombinace chutnat.

Lněné semínko mleté s kešu oříšky a dýní (150 g - doporučená cena 27,90)
Tenhle výrobek je pro mne novinkou a v boxu mne potěšil. Může se konzumovat samotný nebo přidávat do musli, ovocných salátů nebo jogurtů. Samotné ho asi jíst nebudu, ale myslím, že bude fajn doplňkem ovesné kasš nebo musli s jogurtem.

Mentos Pure Fresh (2 x 30 g - doporučená cena 24,90 za bal.)
Žvýkačky bez cukru v praktickém balení, které se dělají v příchuti buble fresh a spearmint. Na mne vyšly dvě balení růžových buble fresh. Asi bych raději příchuť spearmint, ale i tyhle potěšily. Balení mi přijde opravdu praktické (i velikostí) do kabelky (zvlášť poté, co jsem před měsícem z kabelky vybírala žvýkačky z rozpadlého klasického balení).

Proteinový koktejl banánový Semix (30 g - doporučená cena 14,50)
Koktejl s vysokým obsahem bílkovin je pro mne další novinkou. Dá se rozmixovat s mlékem nebo s vodou. Jako rychlá svačina se určitě bude hodit.

Sirup Jupí Hřejivý dotyk (0,7 l - doporučená cena 59,90)
Nový sirup, ve kterém je pomerančová chuť doplněná chutí skořice a hřebíčku, je určený především pro přípravu nebo dochucení horkých nápojů. Já sirupy až na výjimky nevyhledávám, čaje si nesladím a navíc ani moc nemusím skořicovou příchuť, takže to asi nebude nic pro mne. Ale oceňuji, že jde o novinku.

Májka Pro zlatíčka Hamé (192 g - doporučená cena 39,90)
Paštika je určená pro děti (proto ten podle mého mírně idiotský název) a má proto snížený obsah soli . Je balena ve čyřech aluminových vaničkách po 48 g. Kupovaným paštikám moc neholduji (a pokud už si nějakou koupím, mám jiné favority než Májku), ale jako nouzovou svačinu v práci ji časem určitě využiji.

Lotus Dinosauru polomáčené (150 g - doporučená cena 34,90)
Sušenky Lotus Dinosaurus se dělají jednak ve variantě s čokoládou, kterou jsem v boxu měla já, nebo cereální. Podle fotky v letáku mělo v boxu být balení v krabičce, já v boxu měla 4 jednotlivé balíčky sušenek po 37,5 g. Polomáčené sušenky si občas dám, takže mi v boxu určitě nevadí.


Kromě uvedených věcí byl v boxu opět časopis (Junior) a letáky společnosti Semix. Časopis u nás nemá cílovou skupiny (třiadvacetiletý syn už ho těžko ocení), ale letáky mne docela potěšily a ráda si je prohlédnu. Semix má myslím docela zajímavé výrobky z oblasti zdravé výživy. Já od této značky měla zatím jen kaše a musli srdíčka, tak ráda prozkoumám, co nového mají v sortimentu.
Celkově byl tento box z mého pohledu velmi vydařený. Nejvíc mne potěšilo lněné semínko, pudink a žvýkačky, nejmíň asi sirup a sušenky, ale ani ty pro mne nejsou vyložený propadák. Oceňuji, že tam tentokrát nebyly obligátní brambůrky nebo kečup a naopak tam bylo dost novinek (aspoň pro mne). Celková hodnota všech věcí byla asi 285 Kč, což je docela slušné.
A co vy - zaujalo vás něco? Nebo už nějaký produkt máte vyzkoušený a máte na něj vytvořený názor? Mé názory na většinu výrobků postupně najdete v článcích "Co jsem taky ochutnala" - až je postupně zkonzumuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat