pondělí 2. dubna 2018

Co jsem taky ochutnala 27


Po březnovém Brandnooz boxu přichází na řadu i rekapitulace toho, co nového se objevilo v mém špajzu nebo lednici, aby to posléze skončilo v mém žaludku. I tentokrát tu najdete především věci, které se k mně dostaly díky Brandboxům, doplněno o dva kousky ze swapu. A jednu tyčinku a kapsičku jsem si dokonce sama koupila. Ale jinak je to takový slušný pel-mel - něco na pití, tyčinky, mouka, tuky... (a výjimečně bez sýrů a čokolády).



Korunní s příchutí manga

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 1,5 l. Cena - 19,20 (doporučená)
Minerálka je středně sladká, po otevření byla hodně perlivá - cítila jsem hlavně je. Když bublinky trochu vyprchaly, tak byla příchuť cítit trochu víc, ale i když mám mango hodně ráda, tak minerálka mne nezaujala.

6/10


Fit musli kanadská brusinka (ZD Úsovsko)

Koupeno - swap. Balení - 30 g. Cena - ?? (podle netu kolem 8 Kč)
Kromě příjemné nakyslosti brusinek jsem cítila i jakousi pachuť. Možná škrobový sirup ... Každopádně jsem si potvrdila, že tyhle tyčinky fakt nějak moc nemusím. Jedině jako nouzovku nebo když ke mně zabloudí ve swapu

5/10


Protein Bar coconut (Nutratrend)

Koupeno - Lidl. Balení - 55 g. Cena - 29,90 (akce)
Proteinová tyčinka s přidanými vitamíny s kokosovou příchutí a čokoládovou polevou. Chuťově je dobrá - připomínala mi tyčinku Margot, složením mne zas až tak moc nenadchla. Na to, že má označení "proteinová" nemá obsah bílkovin nijak vysoký - 23%, navíc je na prvním místě ve složení uveden glukozofruktozový sirup. Ale jako svačina na výletě opravdu chutnala.

7/10


Snackito Thajská kari čočka (Maggi)

Koupeno - Brandnoozbox. Balení - 65 g. Cena - 29,90
Jde o sypkou směs určenou k rychlé přípravě - stačí zalít vařící vodou a nechat přikryté odstát. Výrobek je tedy využitelný jako rychlý nouzový oběd do kanceláře (varnou konvici a misku má asi skoro každý). Hotová čočka je měkká, chutná po kari. A je ostrá - na mne moc. Takže zatímco Kuskus s rajčaty ze stejné řady mi docela chutnal (viz tady), čočka nenadchla ani trochu (a nebylo jen proto, že luštěniny nejsou můj favorit) - právě i pro tu pálivost.

4/10


Babiččina volba - Špaldová mouka hladká

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 1 kg. Cena - 49,90
Špaldovou mouku jsem díky boxu vyzkoušela poprvé. Byla jsem zvědavá, jestli se při pečení bude chovat jinak nebo jestli bude jinak chutnat. Použila jsem ji do muffinů - dvakrát namíchanou napůl s klasickou hladkou moukou, jednou jsem jí nahradila klasickou hladkou mouku komplet. V prvních dvou případech jsem nezaznamenala vůbec žádný rozdíl, ve třetím případě, kdy jsem dala jen špaldovou mouku (a který zrovná nemám fotograficky zdokumentován) mi muffiny míň vyběhly, ale to mohlo být i tím, že v těstě byla strouhaná jablka, takže bylo celkově těžší ("mokřejší"). Takže po špaldové mouce jako zdravější alternativě určitě ještě někdy sáhnu, i když je o dost dražší než běžná hladká mouka.

8/10


Rama s olejem z vlašských ořechů

Koupeno - Brandnoozbox Balení - 225 g Cena - 46,90 (doporučená)
Po Ramě s kokosovým a mandlovým olejem další rostlinný tuk obohacený tuk ze skořápkových plodů. Tuk lehce voní po vlašských ořechách a při použití za studena (zkoušela jsem ho na pečivo pod med, džem a sýr) byla vlašské ořechy patrné i v chuti. Při použití za tepla (do muffinů) chuť se ořechová chuť ztratila (neodhalil ji ani manžel, který vlašáky nerad). Zajímavé na vyzkoušení, ale pravidelně kupovat nebudu - už kvůli ceně.

6/10


Creme Bonjour original

Koupeno - Brandnoozbox. Balení - 200 g. Cena - 34,90 (doporučená)
Spousta lidí přísahá jen a jen na máslo. Já musím přiznat, že mi margaríny nevadí (vyhovuje mi jejich okamžitá roztíratelnost), ale zrovna značku Bon jour jsem ještě nikdy nekoupila. Tohle byla varianta mírně dochucená solí obsahující % rostlinných olejů a % másla. Používali jsme ho na pečivo pod sýr nebo šunku, kam se hodila jeho mírně slaná chuť. Roztíratelnost byla tak mezi máslem a klasickým rostlinným tukem. Nebyl špatný, ale chuťově to od margarínu nebyl zas takový rozdíl, abych ho kupovala za téměř dvojnásobnou cenu.

7/10


Magnezia extra

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 700 ml. Cena - 34,90 (doporučená)
Příjemně se pila - neměla moc bublinek ani žádnou minerálkovou pachuť. Té pachuti jsem se trochu bála, protože jde o silně mineralizovanou vodu - oproti klasické Magnesii má dvojnásobný obsah horčíku, který je přírodní (není do vody přidáván dodatečně). Ovšem dvojnásobný obsah hořčíku je "vyvážen" několikanásobně vyšší cenou (litr klasické Magnezie asi na 11 Kč, litr Magnezie extra vyjde zhruba na 50 Kč), která se mi na běžné pití zdá opravdu hodně vysoká.

7/10


Ovocná přesnídávka s jahodami (Hello)

Koupeno - Albert. Balení - 100 g. Cena - 7,90 (akce)
Ovocné kapsičky si kupuju občas jako rychlou svačinu do kabelky nebo na poradu. Tuhle jsem vzala, že byla zrovna v akci a musím říci, že mne nijak moc nenadchla - kromě 85% ovocné složky (většinu tvoří jablka, 20% jahoda) obsahuje i modifikovaný škrob a cukr. Ani chuťově mě nějak mimořádně nezaujala.

6/10


Jeřabiny Premium (Stovit)

Koupeno - swap. Balení - 260 g. Cena - ?? (na netu kolem 30 Kč)
Ovocnou pomazánku (jak je výrobek oficiálně označen) z jeřebain jsem dostala už před drahnou dobou ve swapu, ale nějak jsem na ni zapomněla ... Jde o takový rosol, ve kterém jsou kousky jeřabin. Má zajímavou, trochu nahořklou chuť. Mně chutnal jako doplněk ke grilovanému masu, jednou jsme ho přidávali do hovězího na divoko. A má krásnou skleničku s motivem staré pohlednice města Zhořelec na víčku. Jediným malým mínusem je obsah zahušťovadel a přídavek glukózovo-fruktózového sirupu.

7/10


A když se ohlédnu za výrobky v článku, tak z těch v březnu ochutnaných mne nejmíň zaujala Thajská kari čočka od Maggi, tyčinka Fit musli a kapsička Hello. A vítězem měsíce je špaldová hladká mouka Babčina volba. Jinak tentokrát je tu asi nejvíc věci, které nebyly špatné, ale zase tak úplně nenadchly (třeba jsem měla výhrady ke složení, i když mi třeba jinak výrobek chutnal) nebo se mi zdály předražené.

A pokud si chcete zasoutěžit, tak máte ještě do úterý 3.4. příležitost v mé narozeninové soutěži - tady

Žádné komentáře:

Okomentovat