středa 4. dubna 2018

Narozeninová soutěž - výherci

Minulou neděli jsem vyhlásila narozeninovou soutěž ke třetím narozeninám mého blogu. A když třetí narozeniny, tak to byla soutěž o 3 ceny a končila 3.4.
Dnes tedy přišlo na řadu losování. Na lístečky jsem napsala jména všech čtenářek, které pod článkem o soutěži nechaly svou reakci (a výslovně neuvedly, že soutěžit nechtějí) - celkem jich bylo jedenáct. Role losujícího se jako obvykle ujal můj manžel, který postupně vytáhl výherkyně všech tří cen.



A tady jsou výherkyně - v pořadí, v jakém byly vylosovány.


A ještě jednou - s přiřazením jmen k jednotlivým cenám.


Výherkyním gratuluji a doufám, že jim malé drobnosti, které vyhrály, udělají radost. Výherkyně kontaktuji prostřednictvím mailu, který uvedly v komentáři, aby mi poslaly adresu pro zaslání výhry. Výhry pošlu nějak v průběhu příštího týdne (tento týden se už nedostanu na poštu).
Všem děkuji za účast a milá slova v komentářích pod minulým článkem (tam jsem nechtěla reagovat, abych pak nepřehlédla některou z účastnic soutěže). Udělala mi radost. A doufám, že mi i do budoucna zachováte přízeň a budete se ke mně vracet tak, jako já se vracím na celou řadu vašich blogů.

Žádné komentáře:

Okomentovat