neděle 1. dubna 2018

Brandnooz box - březen 2018

Mám pocit, že je to chvilka, co jsem psala o únorovém boxu, a už tu přede mnou leží další zelená krabice. Je tedy pravda, že box dorazil tentokrát dřív, než bývá zvykem - už ve středu 28. března. Ale článek o něm jsem si nechala, jak bývá zvykem až na začátek dubna. Motto boxu tentokrát bylo "Vítej jaro k nám!", které trochu vzbuzuje dojem, že v boxu byly potraviny související s jarem a Velikonocemi. A to tedy podle mne fakt nebyly. Posuďte sami...



Nescafe Classic Crema (100 g - doporučená cena 109,90)
Instatní káva zrovna novinkou není, i když takhle prý ma vylepšenou recepturu. Měla by vytvářet v hrnečku bohatou pěnu. Já kafař nejsem, ale pro návštěvy tenhle produkt využiju.

Bohemia Maxi Mix (130 g - doporučená cena 29,90)
Na tomhle výrobku je nové balení - mx slaných preclíčků, tyčinek a rybiček se dosud prodával jen kulaté plastové krabičce. Nevím, jestli tohle balení je úplně nejšťastnější - trochu se bojím, aby to po otevření nebyl mix drobků (zvlášť když sáček cestoval v jedné krabici se dvěma plechovkami a dvěma sklenicemi). Plastová mistička s oddíly pro jednotlivé druhy mi přišla praktičtější (i na servírování). Ale jinak se u nás slané zobání určitě neztratí.

Chai Latté David Rio Orca Spice (vzorek v hodnotě 13 Kč)
Pod dlouhým názvem se skrývá vzorek nápoje na bázi čaje a exotického koření, který se rozmíchává v teplém mléce. Trochu se obávám, že to nebude úplně "šálek mého čaje", ale jsem ráda, že budu mít možnost tento výrobek vyzkoušet - už proto, že se jinak prodává v balení 398 g za 219 Kč, což je docela pálka na to, aby člověk po nákupu zjistil, že mu to nechutná.

Cider Lišácké jablko (2x 500 ml . doporučená cena 21,90 za balení)
Cidery mám ráda, takže plechovky se sympatickým názvem lišácké jablko mi udělaly radost a těším se, až tenhle cider, který jsem zatím neměla, vyzkouším. Jen ten koncept zdvojování výrobků úplně nechápu, ale zrovna u cideru mi nevadil.

Lotus Bishof Biscuit Spread (400 g - doporučená cena 79,90)
Po pomazánce z karamelizovaných sušenek už jsem párkrát pokukovala v obchodě - hlavně ze zvědavosti, jak může vypadat a chutnat pomazánka ze sušenek, ale pokaždé mne odradila cena (bála jsem se, že to na mne bude moc sladké). Takže box mi vyřešil dilema a já budu moci svou zvědavost uspokojit.

Dr. Oetker Puding bez lepku vanilková příchuť (40 g - doporučená cena 8,50)
Já sice nijak lepek ve stravě neomezuju, ale puding patří k mým oblíbeným dezertů a používám ho i do pečení, takže ho rozhodně využiju.

Lagris luštěninová směs tradiční (500 g - doporučená cena 29,90)
Nejsem velký milovník luštěnin (v podstatě luštěniny mi chutnají jen v pomazánkách), ale balíček obsahujíci směs různých druhů luštěnin bude aspoň výzva pokusit se vytvořit z jeho obsahu něco, co shledám poživatelným. V připojeném recpetáři jsem našla recept na luštěninové karbanátky, tak ty asi vyzkouším. A manželovi udělám luštěninovou polévku, on tyhle vydatné rád. Každopádně oceňuji, že se v boxu objevilo zas něco trochu jiného a dokonce i zdravějšího.

Bio Kukuřičné chlebíčky Racio (150 g - doporučená cena 28 Kč)
Pufované kukuřičné chlebíčky nebyly součástí boxu, ty jsem si objednala z věrnostního programu. Buď si je odnese syn nebo skončí v práci jako nouzová svačina. V celkové hodnotě boxu nejsou započítány.

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

V boxu byl kromě letáku s popisem jednotlivých výrobků přibalen ještě minireceptář Lagris a jako obvykle časopis, tentokrát 21. století.
Celková hodnota všech sedmi výrobků byla 313 Kč, což je docela slušné (hodně cenu vytáhlo to Nescafé a Lotus pomazánka, což byly nejdražší položky v boxu). Sice v boxu není nic, nad čím bych si řekla "wov" a taky moc nedostál mottu (nebo vám něco z obsahu přijde vyloženě jarní nebo velikonoční,), ale vyloženě zklamaná jsem nebyla taky z ničeho. Největší radost mi udělal cider a Lotus pomazánka, výzvou je ta luštěninová směs. Jen se box opět nevyvaroval zdvojení jednoho výrobku - minule to byla Korunní, tentokrát Lišácké jablko. Box si objednávám, abych vyzkoušela nové potraviny, a na to mi jedno balení stačí. Ale jak jsem psala - u cideru mi to zdvojení zas až tak nevadí, s tím si ráda poradím.

Žádné komentáře:

Okomentovat