pátek 25. května 2018

Čajové překvapení 15

Můj poslední (a shodou okolností také čajový) swap se moc, teda vlastně vůbec, nepovedl. A tak jsem se rozhodnla, že si zkusím swapovací chuť spravit, a vyhlásila jsem další ze série svých čajových swapů. Stejně se mi už zase doma nahromadila spousta čajů... Zadání swapu Čajové překvapení 15 bylo stejné jako vždy - já pošlu kolem padesátky čajů vybalených z původního přebalu (které skončí v mé sbírce), zabalených zvlášť do zipového igelitového sáčku, kde bude uvedena značka a druh. Já obvykle nemívám konkrétní přání - volbu toho, čím mne v balíčku překvapí, nechávám na spoluswaperce. Hodnotu tohoto swapu nastavuji vždy na 100 Kč a tak jsem to udělala i tentokrát (nakonec jsme ale obě tuto částku poněkud přetáhly).



Ve chvíli, kdy se mi do swapu přihlásila Kačka, jsem měla jasno, že si swapovací chuť spravím. Už jsem s ní jeden swap zhruba před rokem uskutečnila a byla jsem spokojená. Navíc má i spoustu dalších hodnocení na Swaplace, ze kterých je vidět, že si na swapech dává opravdu záležet. A musím říci, že zklamaná jsem určitě nebyla.
Ale vezmu to popořadě. Tedy nejdřív to, co jsem do swapu pro Kačku nachystala já.
Samozřejmě největší část balíčku tvořily čaje. Jako obvykle to byla směs různých druhů bylinek a ovocných čajů doplněná pár zelenými čaji s různými přichutěmi.Převažovaly čaje zahraniční, ale i pár tuzemských v té hromádce bylo. Všechny jsem složila do kartonové krabičky - jak jinak, než taky od čajů.
Čaje jsem doplnila různými drobnými mlsky k čaji - vybrala jsem kokosovou tyčinku, banánek v čokoládě, lískové ořechy v čokoládě a skořici, oplatky Čoketka, Manner a Delisa. Přidala jsem drobný dárek pro Kaččinu sestřičku (mazací gumy, samolepky s čajovým motivem a krabičku bonbónů) a ještě roličku bonbónů typu lipo.
Všechny balíčky jsem očíslovala a do dopisu k nim připojila nápovědu týkající se obsahu.


Od Kačky mi dorazila obálka plná krásně zabalených balíčků (až mi bylo líto je rozbalovat), ve kterých jsem našla
sprchový šampon Palmolive - ten se hodí vždycky
blok na kuchyňské recepty - určitě taky využiju
Krakonošovy bylinky - nad nimi zajásal manžel, že se budou hodit na grilování (což je jeho doména)
pomáda na rty Alverde - tu jsem měla a je skvělá, takže mi udělala radost
sušené brusinky - ty jsou moje oblíbené mlsání
hořká čokoláda - ta mi udělá radost vždycky a tahle má navíc krásný retroobal
krém Nivea - občas ho používám a stejné malé balení mi dochází, takže se taky hodí


S celým swapem jsem nadmíru spokojená (a opravdu jsem si jím spravila swapovací chuť). Oceňuji pečlivost a nápaditost, se kterou byla zabalené jednotlivé balíčky - každý byl dozdobený nějak jinak (je to myslím patrné i z fotky). A na výběru překvapení pro mne si dala Kačka také záležet a vybrala mi věci, které orpavdu využiju. S touhle slečnou si kdykoliv ráda swapnu znovu

10/10


Žádné komentáře:

Okomentovat