úterý 1. května 2018

Brandnooz box - duben 2018

Stejně jako březnový box dorazil i ten dubnový s malým předstihem - tentokrát dokonce už 27. dubna. Ale i tentokrát jsem si článek o něm nechala jako první článek do nového měsíce (tradice se mají dodržovat). Moto tohoto boxu bylo "Piknikujeme a ochutnávme spolu!". A teď se můžete podívat, jestli se ho tentokrát povedlo naplnit víc než jarní motto březnového boxu.



Zmrzlina vanilková příchuť Dr. Oetker (66 g - doporučená cena 20,90)
Prášková směs pro přípravu zmrzliny je aktuální novinka. Aspoň tedy já jsem ji v obchodech neviděla (ale je fakt, že v polotovarových regálech moc nešmejdím). Mé zkušenosti s tímto tipem polotovarů od Dr. Oetkera jsou rozporuplné (čokolová panna cotta nezaujala, zatímco čokopěna je bezva občas ji kupuju), tak uvidíme, jak mne po vyzkoušení zaujme zmrzlina. Každopádně jako součást boxu je fajn.

Mattoni Cedrata (1,5 l - doporučená cena 16,90)
Tak na minerálku s citrusovou příchutí se vyloženě těším - příchuť citrsů je má nejoblíbenější. I v tomto případě jde o čerstvou novinku.

Bonduelle Cizrna (160 g . doporučená cena 30,90)
Dvojbalení malých konzerviček sterilované zeleniny je praktické jako porce pro jednoho. V boxu byla buď kukuříce nebo cizrna. Já bych dala přednost kukuřici, tu mám raději a víc ji používám. Ale využiju i cizrnu (už dlouho jsem neměla humus). Jen cena se mi zdá docela vysoká...

Toustový chleba vícezrnný Penam (500 g - doporučena cena ???)
V boxu měla být dva balení po 250 g (tmavá a světlá varianta), ale nakonec dorazilo jedno velké balení, takže chybí údaj o doporučené ceně (za balení 250 g je 16,90). Mně záměna balení nevadila (mám raději vícezrnné varianty pečiva) a jako součást boxu mne taky toustový chleba nezklamal.

Spak Bylinkový dresing s jogurtem (250 ml - doporučená cena 39,90)
Já hotové omáčky používám zřídka, ale manžel mám zrovna bylinkovou v oblibě, takže ji využijeme (ostatně grilovací sezóna se blíží). Jen podle mne nejde o novinku (maximálně může být obměněná receptura) - bylinkový dressing od Spaku vídám na regálech už docela dlouho.

Hobžovy Strážnické brambůrky hořčcové (2x 60 g - doporučená cena 11,90/ks)
Strážnické brambůrky patří k mým nejoblíbenějším, takže jedno balení určitě ochutnám, abych věděla, jak mi bude chutnat nová - hořčicová příchuť. Druhé balení poputuje k synovi (přece jen - sezóna plavek se blíží a není nutné mít doma příliš mnoho lákadel).

Oreo Choc´o Brownies (154 g - doporučenác ena 32,90)
Opět novinka - tentokrát sušenka namísto bílé smetanové náplně obsahuje náplň s pířchutí brownies. Já sušenky Oreo moc nemusím, jsou na mne hodně sladké. Ale na talířek do kanceláře se budou hodit - já ochutnám, kolegové postupně vyzobou zbytek...

Lišácké jablko Hruška (500 ml - doporučená cena 21,90)
Jablko lišácky převlečné za hrušku.... Cider Lišácké jablko byl už v minulé zásilce, a to v klasickém jablečném provedení. Tentokrát jsme dostali cider s příchutí hrušky. Těším se na ochutnání - hruškový cider jsem zatím měla jen od jiné značky, tak jsem zvědavá, jaký bude tento.

Ajvar jemný Podravka (350 g - doporučená cena 46,90)
Ajvar už byl v boxu na podzim a zhruba po půl roce ho tu máme znovu (a já ještě nestihla ochutnat první balení). Ale myslím si, že časem využijeme obě balení.

Italské koření Vitana (30 g - doporučená cena ???)
Hrubě mletá směs koření nebyla v letáku, nicméně určitě se u nás neztratí. Směs bazalky, oregána a sušených rajcčat se bude hodit při letním grilování.

Babiččina volba Špaldová celozrnná mouka (1000 g - doporučená cena 49,90)
Celozrnnou mouku jsem si vybrala za body z věrnsotního programu (cena proto není započítána v celkové hodnotě boxu). Byla jsem ráda, že tam tentokrát bylo něco pro mne využitelného (většinou si na věrnostní program vzpomenu, když už tam zbývají věci, o které vůbec nestojím, nebo tam není nic).

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

Tentokrát nebyl k boxu připojen žádný časopis (což mne nijak moc nemrzí, většinou mne stejně nezaujaly), kromě letáku s informacemi o výrobcích byl v boxu ještě jeden sáček čaje Biogena a brožurka s recepty na tousty.
V boxu tentokrát bylo 10 výrobků s celkovou hodnotou kolem 290 Kč. Hodnotově je tedy box průměrný, ale jinak jsem byla s jeho obsahem spokojená - byl různorodý, bylo tam poměrně dost novinek a všechny věci využiju (nebo aspoň ráda vyzkouším). A myslím, že se tentokrát i povedlo naplnit motto boxu - všechny věci mi s piknikem docela ladí.
S velkou částí výrobků se uvidíte ještě jednou - v rubrice "Vyzkoušeno", konkrétně s těmi, které skončí na mém stole a posléze v mém žaludku...


Žádné komentáře:

Okomentovat