pátek 4. května 2018

Co jsem taky ochutnala 28

Dnes tedy přijde řada na další pravidelný článek, který patří k začátku měsíce. Takže jsou tu znovu moje dojmy z toho, co jsem v minulém měsíci ochutnala poprvé. Tentokrát jsou kupodivu v menšině věci ze swapů (asi proto, že už jsem dlouho neswapovala) a z boxů. Jako obvykle tu najdede věci, které mne zaujaly i to, z čeho jsem byla nadšená jen málo. To první berte jako mírné doporučení, to druhé jako varování. Oboje však s rezervou, protože jak by řekla teta Kateřina "Sto lidí, sto chutí".
Ale konec úvodních řečí a jdeme na to



Carte d´Or Chocolate Brownie (Algida)

Koupeno - Albert. Balení - 900 ml. Cena - kolem100 Kč
Čokoládová zmrzlina posypaná kousky sušenek. Chuťově nebyla špatná - hodně čokoládová, kousky čokoládových sušenek jsou hodně měkké (takový kakaový piškot). Vaničku jsem zdolala poměrně rychle. Ale cena teda není zrovna lidová (já sama bych si ji asi nekoupila - přinesl mi ji z nákupu manžel, proto taky nevím cenu přesně)
7/10

La Brique de Chevre (Président)

Koupeno - Billa. Balení - 150 g. Cena - asi 80 Kč
Miluju sýry a kozí sýry zvlášť a ani tento zrající kozí sýr s bílou plísní na povrchu mne nezklamal. Pevná kůrka s bílou plísní, krémový vnitřek a typická chuť kozího sýra. Na čerstvém chlebu s máslem úžasná večeře. Jen tedy trochu zamoříl lednici... Cena tedy není taky nic, nad čím by člověk jásal, ale na kozí sýr to docela jde.
10/10

Blackberry.sour cherry dark chocolate with pistachios (De Luxe)

Koupeno - Lidl. Balení - 100 g. Cena - 59,90
Čokoláda z řady De Luxe brandované pro řetězec Lidl, má 70% obsah kakaa, pistácií a ostružin je v ní pomálu, zatímco drobných kousků sekaných višní přiměřeně dost. Chuťově to pro mne byla zajímavá kombinace, ve které se příjemně spojovala nakyslost višní a chutí hořké čokolády.
9/10

Cappelletti Prosciutto crudo (Armando DeAngelis)

Koupeno - Billa. Balení - 250 g. Cena - ? (už si nepamatuju, myslím kolem 50 Kč - byly zrovna v akci)
Pro těstoviny plněné náplní se sušenou šunkou jsme sáhli při nákupu, když jsme potřebovali rychlou večeři (a přiznám se, že se mi líbil obal). Sice splňovaly požadavek rychlé přípravy (podle návodu se vaří jen minutu), ale to bylo tak všechno. Náplň byla taková trupelnatá (asi příliš strouhanky) a chuťově rozhodně nenadchla. Navíc těstoviny byly docela tvrdé a to jsem je vařila o něco déle než tu dekalrovanou minutu (dostrouhávala jsem sýr). Takže příště nee
4/10

Goats´ Cheese (Chene d´argent)

Koupeno - Lidl. Balení - 150 g. Cena - 39,90
Francouzský přírodní sýr z kozího mléka (tuším privátní značka Lidlu). Má jemnou krémovou konzistenci, je jemně slaný a kozí nádech je celkem decentní. Moc dobrý, ten si určitě ještě koupím.
10/10

Tyčinka De Luxe (Nutratrend)

Koupeno - DM box. Balení Cena - ?? (podle netu 30 - 35 Kč)
Tyčinka s příchutí čokolády obsahuje 32% proteinu, což je docela slušné. Konzistencí připomíná Deli nebo Margot, obsahuje malé křupinky chutná hodně čokoládově, je sladká, ale ne přeslazená.
8/10

Naturrein Suss orange 70 % (Darbo)

Koupeno - Billa (rakouská). Balení - 200 g. Cena - asi 3,9 € (u nás na netu kolem 70 Kč)
Pomerančovou marmeládu jsem si přivezla z malého výletu do Rakouska (abych si nekupovala jen čaje…). Obsahuje 70 % pomerančů, jsou v ní kousky pomerančové kůry a je příjemně trochu sladká a trochu nahořklá. Dávala jsem si ji hlavně do jogurtu, ale jsem schopná ji jíst i lžičkou jen tak. Tady mi vyšší cena ani nevadila, fakt byla dobrá.
10/10

Grana Padano (Lovilio)

Koupeno - Lidl. Baleni - 200 g. Cena - 79,90
Sýr parmazánového typu privátní lidlovské značky. Na těstovinách s přehledem nahradi jiné, dražší sýry tohoto typu. Cenově se opravdu vyplatí.
9/10

Bitterschokolate (Rapunzel)

Koupeno -? Balení - 20 g. Cena - ?? (na netu kolem 15 Kč)
Bio hořká čokoláda s 85% obsahem kakaa, o které netuším, kde se mi doma vzala. Má výrazně kakaovou chuť, takovou ostřejší, není to typ čokolády, co se rozplyne na jazyku. Nezklamala, ale ani mimořádně nenadchla.
7/10

Špagety Bolognese (Maggi)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 57 g Cena -34,90 (doporučená
Tenhle výrobek trochu klame tělem - vzdor názvu neobsahuje žádné špagety, ale jen základ na omáčku. Já tenhle typ polotovarů v podstatě vůbec nepoužívám (taky čekal na využití skoro rok), ale když už jsem tenhle výrobek dostala v boxu, tak jsem ho vyzkoušela, když jsme potřebovali rychlý oběd na chalupě. Výsledek byl nakonec lepší než jsem čekala - byly z toho tři porce takové celkem slušné omáčky na špagety. Ovšem chce to přidat mleté, olej, rajče..., takže to není úplně ta správná nouzovka, po které člověk sáhne, když mu dojdou zásoby.
6/10

Propadákem měsíce jsou jednoznačně plněné těstoviny Armando DeAngelis, zbytek věcí splnil má očekávání a chutnal (nebo alespoň nezklamal). Mezi premianty se tradičně řadí oba kozí sýry a doplňuje je pomerančová marmeláda (ano v tomto případě jde skutečně o marmeládu - i podle pravidel EU, podle nichž se jako marmeláda může označovat jen výrobek z citrusových plodů, pokud tvoří aspoň 20 % obsahu). Ale i ostatní věci s výjimkou základu omáčky na špagety (a už zmiňovanýchplněných těstovin) bych si klidně koupila znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat