úterý 15. května 2018

Men box - jaro 2018

Druhý letošní Glanz box jsem nějak prošvihla (když jsem okoukla obsah boxu na jiném blogu, tak jsem nakonec nějak moc nelitovala), tak jsem si aspoň objednala speciální edici boxu určenou pro muže. A protože to nebyl první box pro muže, který jsem objednávala, tak jsem věděla, že to bude mix jídla, pití a kosmetiky a měla jsem i zhruba představu, co by tam mohlo být. Dneska box dorazil, takže jsem si mohla ověřit, jak se mé představy naplnily a kdo si u nás jednotlivé produkty užije. Pojďte se na to podívat se mnou...




Dove Men+Care 3+1 (200 ml - doporučená cena 139,90)
Sprchová pěna, která je vhodná i na holení je novinkou, kterou na trh přináší značka Dove. Já jsem dostala variantu Clean Comfort (druhá varianta je Extra Fresh) a manžel ji určitě rád vyzkouší.

Dove Men+Care Clean Comfort antiperspirant (150 ml - doporučená cena 69,90)
Tento antiperspirant by měl mít dřevitě citrusovou vůni a deklaruje ochranu na 48 hodin. Uvidím, jestli ho dostane manžel nebo syn...

Schwarzkopf Got2b Phenomenal (100 ml - doporučená cena 139,90)
Nový produkt pro vlasový styling manžel určitě nevyužije (jemu stačí na úpravu účesu ručník), ale syn ho myslím ocení, protože stylingové přípravky používá.

Freeman Jílová maska 5v1 (15 ml - doporučená cena 49 Kč)
Pleťová maska určená speciálně pro muže se dělá ve dvou variantách - v mém boxu byla maska Whiskey rye, která obsahuje přírodní oleje, rýžový extrakt a aloe vera (druhá varianta je Vulcanic ash s aktivním uhlím). Tenhle produkt u nás asi moc využití nenajde - na masky nejsem moc ani já, natož mí chlapi.

Krušovice Řízná 10°(500 ml - doporučená cena 12,90)
Pivo je obvyklou součástí boxu pro muže, bylo tam i tentokrát. Mělo jít o speciální edici plechovek k MS v hokeji, já ale v boxu měla plechovku bez hokejistů. Ale ono je to jedno, jde spíš o obsah. A protože to jsou Krušovice, tak pivo poputuje k synovi, manžel pije v podstatě jen Plzeň.

Tiger energy drink (250 ml - cena kolem 15 Kč)
Tenhle energeťák není sice žádná novinka, nicméně manžel ho ocení, protože pokud si občas nějaký energeťák koupít, tak dsot často sáhne zrovna po tomhle.

Spak Gourmet Ketchup Barbecue (500 g - doporučená cena 44,90)
Není to tak dávno, co jsem si stěžovala, že kečupy se v boxech opakují příliš často, a najednou přišla chvíle, kdy nám doma všechny došly... Takže tentokrát byl v boxu spíše vítán. A BBQ verzi kečupu jsme ještě neměli, tak jsem zvědavá, jaký bude. V letní grilovací sezóně by se mohl hodit, i když já u grilování dávám přednost jiným omáčkám.

Bonduelle Červené fazole (160 g - doporučená cena 36,90)
Nové balení zeleninových produktů Bonduelle, které obsahuje 2 malé plechovky, bylo už v dubnovém Brandnooz boxu (já dostala cizrnu), ale v tomto případě mi opakování nevadí. Teď to byla jiná varianta a navíc červné fazole jsou manželova oblíbená luštěnina.

Chroupáky se škorpiónem (120 g - doporučená cena 89 Kč)
Pod tímto zvláštním názvem se skrývají arašídy ochucené jedním z nejpálivějších chilli koření. Já pálivé věci nemám ráda, takže tohle nebudu ani zkoušet ochutnávat. A jsem zvědavá na reakci mužské části rodiny. Současně musím řici, že cena blížící se 90 Kč mi za skleničku buráků (byť obsahují exotické koření) mi přijde opravdu hodně vysoká.

Vzorky
V boxu byly ještě 2 kosmetické vzorečky - Fenjal body oil a Sebamed -gel pro intimní hygienu. Zřejmě pozornost pro manželky či přítelkyně, aby jim nebylo líto, že tahla krabice je jen pro muže. Oba produkty ráda vyzkouším.

Box jsem obdržela v rámci spolupráce za zvýhodněnou bloggerskou cenu.

Box pro muže obsahovat celkem 9 výrobků s celkovou hodnotou kolem 585 Kč. V hodnotě nejsou započítané zmíněné vzorky a ani časopisy Kaprománie a Epocha (tentokrát nejde o "historické kousky - jeden je z letošního února, druhý dokonce květnový). Hodnota boxu je tedy dost dobrá, byť u některých produktů mi doporučená cena přijde dost vysoká (buráky, sprchová pěna). I složení boxu není špatné (byť tam nebyla žádná "bomba"). Bylo tam od všeho něco - kosmetika, pití i jídlo. Možná tam mohlo být i něco sladkého - aspoň můj manžel by nějakou sušenku nebo čokoládu ocenil. Nejzajímavější mi přišla sprchová pěna, fazole v minibalení a BBQ kečup, ale v podstatě vše z boxu nebude problém využít (s výjimkou pleťové masky).

Žádné komentáře:

Okomentovat