čtvrtek 10. května 2018

Tea - čajíky.

Do tohoto článku o swapu se mi dlouho nechtělo. Nerada píšu články negativní. Ale psala jsem o všech svých swapech, takže napíšu i o tomto nepovedeném swapu, který měl název Tea - čajíky, vyhlásila ho Markéta a jeho hodnota měla být 100 Kč. Asi je jasné, proč jsem si tenhle swap vybrala - na čajové téma se chytnu skoro vždycky...
S Markétou jsme dohodly, že já jí pošlu kolem 40 čajů a k tomu nějakou drobnost., ona mně nějaké překvapení nebo neochucené černé a zelené čaje.



Já jsem Marktétě zabalila asi 20 čajů v původních přebalech a k tomu asi stejné množství čajů bez přebalů (přendaných do igelitových sáčků). Jako překvapení jsem jí nakonec přibalila jednorázové balení šamponu na vlady Head&Shoulders a pleťovou masku Cien s aloe vera, protože Markéta mi napsala, že má alergii na ořechy, tak jsem se bála sáhnout po nějakých sušenkách, které do čajových swapů přidávám obvykle. Ale, aby tam byla ještě nějaká drobnost s čajovou tematikou, přidala jsem dva ubrousky s motivem čajových šálků.


No - a to je vlastně všechno. Já jsem totiž od Markéty nedostala nic. Když jsem se přípomenula poprvé, tak mi Markéta napsala, že balíček má přípravený, ale zapomněla ho poslat, a že to hned napraví. Na další urgence mi Markéta tvrdila, že balíček odeslala a že ho zaurguje na poště. Ovšem ani po mých opakovaných žádostech mi nebyla schopná poslat podací číslo zásilky, abych si odeslání mohla ověřit.
Po víc než čtvrt roce mi došla trpělivost a Markéta ode mne má negativní hodnocení. A zvážím, zda ji nenechám zablokovat, aby někdo jiný nedopadl podobně.
Já na swapování kvůli jednomu nepovedenému swapu a nesolidní slečně určitě úplně nezanevřu. Spousta jiných swapů, které jsem udělala, byla super... (nebo byly aspoň průměrné). I když je fakt, že Swaplace teď dost stagnuje a swapy, které by mne zaujaly, se tam neobjevují. Ale jeden další (který jsem vyhlásila sama) mám rozběhnutý, tak si snad spravím "swapovací chuť".


1 komentář:

  1. Děkuji moc za suprovou recenzi různých čajíků... Já jsem si v poslední době testování různých čajíků docela dost oblíbila čaj zvaný matcha ... Hrozně se mi na něm líbí to, že jeho pití je vlastně docela dost takový rituál a není to prostě jen sáček do hrnku a zalití horkou vodou :-) Když už relax, tak se vším všudy!

    OdpovědětVymazat