pátek 7. října 2016

Brandnooz box - září

Tak takhle pozdě tu článek o Brandnooz boxu snad ještě nebyl.... Ale box tentokrát dorazil opravdu až poslední zářijový den a navíc mne pošťák nezastihl doma, takže na mne ještě čekal nějaký den na poště. Takže tu sice je nahlédnutí do zářijové boxu s motem "zářící novinky v září", ale myslím, že už jste ho skoro všichni viděli jinde. Tak jedině, že by vás zajímalo, jak jsem s ním na první nahlédnutí byla spokojená já.

(no to zas je nevyvedená fotka)



Mattoni Grapefruit (1,5 l - doporučená cena 16,90)
Začínáme produktem, který mne docela potěšil. Sice si minerálky s příchutí nekupuji, ale docela ráda ji ochutnám - grep mám ráda. I cena mi přijde celkem přiměřená.

Semtex Cactus (500 ml- doporučená cena 32,90)
Podle všeho je novinkou jen nový design balení, což mi zas jako velká novinka nepřijde. Každopáně energeťáky nepiju, takže poputuje k synovi. Přijde mi ale, že na energeťák to má docela velké balení.

Jupík Lucky fruit (200 ml - doporučená cena 9,90)
Krabičkové pitíčko na mne vyšlo v příchuti jahoda-jablko-kiwi. Má 12% ovocné složky a je bez konzervantů, sladidel a barviv. Nijak nenadchlo, ale příležitostně ho využiju.

Vitana Farmářské polévky - bramboračka a čočková (balení na 4 porce - doporučená cena za balení 29,90)
Musím říci, že poté, co moje máma (která rozhodně není vybíravá) prohlásila polévku s ovesnými vločkami (z březnového boxu) za hnusnou, neměl u nás nikdo odvahu si uvařit ani tu z červené čočky, která byla v témže boxu. A obávám se, že to tak trochu hrozí i těmto dvěma - byť jsou bez gultamátu, konzervantů. Můj favorit nebudou určitě - já jsem vývarová a tenhle typ polévek nerada.

Malwa Kremžská hořčice (Kand) (350 g - doporučená cena 25 Kč)
Hořčic máme doma zrovna dostatek, ale určitě se bude časem hodit. A já mám kremžskou radší...

Monnami Ovocné pyré (2x 125 g - doporučená cena 35 - 38 Kč)
Ovocné přesnídávky mám docela ráda, občas si ji dám v práci jako svačinku. Tuhle značku vůbec neznám a ani jsem zatím nezkoušela tento typ balení. Takže ráda vyzkouším obě příchutě, které jsem v boxu měla - švestku a banán (vždycky v jablečném základu). Měly by být bez konzervantů a přidaného cukru, což je fajn (míň fajn je cena).

Nesquick Delice (Nestlé) (23 g - doporučené cena 9,90)
Cereální tyčinek jako tato, které se tváří jako bůhví jak zdravé, nemám moc ráda. Ony jsou hlavně plné cukru a pochybuji, že u této to bude jinak.

JoJo Koktejl bar a Kavárna (2x80 g - doporučená cena 2x16,90)
Musím říci, že bonbóny s příchutí perníku nebo kávy (balení Kavárna) mne nelákají vůbec, ještě tak možná ty ovocné (z Koktejl baru). Ale od těch mne trochu odrazuje to, že jsou z jakéhosi pěnového želé. A protože mám raději želé klasické, tak nechám tuhle novinku vyzkoušet někoho jiného.

Čokoláda Já pistácie (Orion) (44 g - doporučená cena 13,90)
Tyčinka z mléčné čokolády, která se vyrábi ve třech variantách - karamel, pistácie, kokos+mandle. Na mne vyšla pistáciová, co mi docela vyhovuje. Čokoládou mne navíc nikdo nikdy nezarmoutí, byť u téhle se trochu bojí, že na mne bude dost sladká (mám raději hořkou čokoládu). Ale zas je to jen malá tyčinka, takže se jí člověk tolik nepřesladí (a nemusím ji taky sníst celou najednou, že)


No a čokoládová tyčinka byla sladká tečka za celým boxem. Hodnota produiktů v něm obsažených byla (v doporučených cenách) zhruba 275 Kč, což není úplně nejvíc, ale ujde to. Obsahem mne tentokrát box nijak nenadchl - vlastně mne potěšila jen minerálka. ovocné přesnídávky a čokoládová tyčinka. Naopak nenadchly polévky, tyčinka od Nestlé, bonbóny ani Semtex.

Navíc jsem dostala ještě dvě plechovky nápoje Tranquini, které nebyly normální součástí boxu, ale bonusem za to, ze jsem na blogu hodnotila srpnový box. Vzpomněla jsem si na to, až když jsem plechovky tahla z krabice, takže to bylo takové malé. docela příjemné překvapení


Žádné komentáře:

Okomentovat