pondělí 10. října 2016

Co jsem taky ochutnala... 9

Tradiční měsíční rekapitulace toho, co minulý měsíc přistálo na mém stole a nezapomněla jsem to více či méně (většinou spíš méně) kvalitně vyfotit. Tentokrát s menším zpožděním - nějak mi to tento měsíc s články nevychází podle plánu.
I tentokrát směs zdravého i nezdravého, koupeného, vyswapovaného i z Brandnooz boxu ...




TranQuini Jade

Koupeno - Brandnooz. Cena - 35, 90 (doporučená). Balení - 250 ml
Nápoj pro pozitivní energii, který by měl zmírňovat stress. Chuťově není špatý, ale taky nic mimořádného - prostě taková limonáda (a nápor pozitivní energie jsem taky nezaznamenala). Oceňuji, že není moc sladký a vychlazený je docela osvěžují. Ale tedy ta cena... - vždyť je to v podstatě ochucená sodovka. Sama bych si ho určitě nekoupila
6/10

Toma Nádech okurky a limetky

Koupeno - Brandnooz. Cena - 14,90 (doporučená). Balení - 1,5 l
Jemně perlivá voda má opravud po okurce jen jemný nádech, limetku jsem tam necítila vůbec (škoda). Na první napití mne moc nezaujala, ale nakonec mi začala docela chutnat. Ochucené vody pravidelně nekupuju, ale kdyby náhodou, tak tohle není úplně špatná volba (ale musí být vychlazená).
8/10

Zlaté ovesné s jalbky (Opavia)

Koupeno - Brandnooz. cena - 29,90 (doporučená). Balení - 225 g
Jablečná chuť je v nich docela znát, ale jinak jsou hodně sladké. Snědla jsem pár kousků a zbytek asi využiju jako podklad pod nějaký cheesecake. A byť to neberu nijak striktně, tak "palmáč" by si výrobce taky mohl odpustit.
4/10

Mirinda Hruška

Koupeno - Brandnooz. Cena - 21,90 (doporučená). Balení - 500 ml
Ovocné slazené limonády si vůbec nekupuji, ale zaujala mne hrušková příchuť, tak jsem se ji rozhodla zkusit. Docela příjemně mne překvapila - není přeslazená a chutná opravdu po hruškách.
7/10

Bio Maple Syrup Maribel Bio

Koupeno - Lidl. Cena - 129 Kč (v akci). Balení - 125 ml
Sladím s ním kaše - na tento účel plně vyhovuje. Víc to nedokážu posoudit - tenhle je moje javorosirupová premiéra. Díky akci nebyl extra drahý - aspoň pokud jsem si kdy všimla cen jiných javorových sirupů.
8/10

Kukuřične křupky karobové s kokosem (Natural)

Koupeno - swap. Cena - ??? Balení - 150 g
Já na kukuřičné křupky moc nejsem, zejména ne ne sladké, takže ani tyto mne nijak nenadchly. Postupně je uzovávám v práce (za přispění kolegů), ale další balení si určitě nekoupím. A v karobové polevě? "Palmáč".
3/10

Kukuřičko-pohanková kaše Natur (Country Life)

Koupeno - swap. Cena - ?? Balení - 300 g
Obsahuje 80% kukuřice, 20% pohanky a je instatní - po rozmíchání v mléce zhoustne i bez vaření. Bylo to pro mne první bližší seznámení s pohankou, která pro mne má trochu zvláštní vůni i chuť, takže jsem si na ni musela zvyknout. Ale zavařená do mléka a doplněná vlašskými ořechy, trochou kešu másla a javorového sirupu to není úplně špatná snídaně (ano, ta kaše v misce není moc fotogenická, zvlášť když ji zamícháte - posypání ořechy navrhu už to nevylepšilo, ale ráno na lepší aranžování není sil)
6/10

Cashew butter (Marks&Spencer)

Koupeno- Marks&Spencer. Cena - ??? (dárek). Obsah - 227 g
Úplná novinka na mém stole to není - mám už druhé balení, jen mi teď v souvislosti s kaší napadlo ho vyfotit a přidat do článku. Ve složení je 65% kešu, zbytek je jiný tuk (slunečnicový a už zase palmový olej) a buráky. Chutná mi (byť tedy srovnání s jinými kešu másly nemám) - většinou si ho dávám do kaše, občas si zamlsán jen tak ze lžičky.
8/10

Emco tyčinka 100% ovoce - lesní ovoce

Koupeno - Brandnooz Cena - 19,90 (doporučená). Balení - 30 g
Tyčinka s příjemnou ovocnou, lehce nakyslou chutí. Má i dobré složení (jen ovoce - jablka, rozinky, klikva, borůvky). Prima alternativa svačinky do kabelky. Vzhledem ke složení i chuti určitě si ji určitě ještě někdy koupím a vyzkouším i její další dvě varianty.
10/10

Sešlo se tu najednou hodně pití - to díky Brandnooz boxům (já jinak vystačím s vodou, čajem a Colou Zero). Ono je tu tentokrát vůbec dost věci z Brandnooz boxu - ten srpnový mne docela zaujal, tak jsem ochutnávala rychle. A poučení z dnešního dílu? Čtěte cedulky. Já bych třeba v kešu másle palmový tuk nečekala.

Žádné komentáře:

Okomentovat