čtvrtek 6. října 2016

Rýmička

Tahle zákeřená smrtelná nemoc se o mne pokoušela už v půlce září. To jsem nad ni pomocí čajíčků (jak jinak u mne) ještě zvítězila. No a tentokrát tedy ona vítězila nade mnou na plné čáře. Byť jí k vítězství nejspíš notně dopomohl zlom počasi s teplotní skokem i fakt, že mám v práci netěsnící okna, což v situaci, kdy je venku 6°a uvnitř se ještě nezačalo topit, není úplně ideální.


Takže teď mám odřený a ucpaný nos, oči jak angorský králík, kašel notorického kuřáka, hlavu jako střep, protože ucpané dutiny ... Co si budeme povídat, rýmu měl asi každý, takže to každý zná, A předpokládám, že to každého otravuje stejně jako mne. Naštěstí můj zaměstnavatel poskytuje sick days aneb indispoziční volno, takže jsem ho využila a trávím většinu dne zachumlaná v peřině - buď s detektivkou nebo spící. Ne že by to bylo špatné, ale bez té rýmy by to bylo výrazně lepší...
(a je to taky důvod, proč tu není žádný smysluplnější článek - v hlavě plné rýmy už nějak nezbyl prostor na myšlenky)

Žádné komentáře:

Okomentovat