středa 12. října 2016

Čajové překvapení 10 - jubliejní :)

Ze sedmdesáíti krabičkové čajové nadílky, kterou jsem si dovezla z dovolené, toho moc neubylo přesto, že čaje pilně vařím jak manželovi a samozřejmě i sobě a nějaké skončily ve swapu s Bohunkou. Zkusila jsem proto vyhlásit další čajový swap - tentokrát to byl už desátý, takže trochu jubilejní swap. Princip zůstal stejný - já pošlu 40 až 60 sáčkových čajů, které budou vybaleny z původního přebalu + jako překvapení něco na zub k tomu čaji. Na oplátku očekám nějaké drobnosti, které respektují mé prefernce. Hodnota swapu byla nastavena jako vždy na 100 Kč.




Do swapu se mi přihlásila Nikol, která mi pak napsala, že má nejradějí černé čaje s příchutí a čaje ovocné, takže jsem se snažila přizpůsobit výběr jejím preferencím. Ale přidala jsem do swapu i nějaké bylinkové čaje a černou klasiku bez příchuti. K čajům jsem jako doplněk přidala dvě oplatky Papita, které myslím nejsou až tak známé a oplatku Tofík. Celý swap včetně krátkého dopisu jsem složila do krabičky, kterou jsem trochu vylepšila skládačkou z čajových přebalů
Realizace swapu se nám trochu táhla - mně chvíli trvalo, než jsem všechny čaje, který bylo kolem padesáti, nacpala po jednom do igelitových sáčků a opatřila popisky, pak ještě Niki kompletovala svůj balíček... Ale ono při swapování většinou není kam spěchat Usmívající se
A takhle vypadal obsah krabičky, kterou jsem Nikol poslala.


Mně od Niki přišla bublinková obálka, ve které bylo několik hezky zabalených balíčků a obálka s milým dopisem. A co jsem od Niki dostala?
Kakaové sušenky Rej se žitnou moukou - nějaký z výrobků značky Rej jsem se už nějaký čas chystala koupit, takže teď budu mít příležitost vyzkoušet sušenky. A kakaové jsou pro mne dobrou volbou.
Krájené sušené Bio datle - datle mám moc ráda a tohle provedení (nakrájení na kostičky) jsem ještě neviděla. Udělaly mi radost a těším se, že si na nich smlsnu.
Vzorečky kosmetiky - proč ne, vyzkouším.
Anrirespirant Fa - mám sice raději antirespiranty v provedení roll-on, ale ani sprej se neztratí. Uvidím, jak mi bude vyhovovat vůně.


Celkově jsem byla i s tímto swapem docela spokojená. Komunikace probíhala bez problémů, swap příšel podle dohody a hezky zabalený. Z obsahu balíčku mi největší radost udělaly sušenky a datle, ale využiju i tu kosmetiku.

Hodnocení 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat