sobota 8. října 2016

Kniha + drobnost pro Veverku

Tento swap, jak se vidět z jeho názvu "Kniha + drobnost pro Veverku", byl určen přímo pro mne. Vyhlásila mi ho Bára, se kterou už jsem úspěšně swapovala několikrát. Přihlásila jsem se totiž do jejího podobného swapu jako druhá a Bára chtěla swapnout i se mnou (což potěšilo). Hlavním obsahem swapu měla být knížka podle preferencí té druhé - buď nějaká už přečtená z vlastní knihovničky nebo koupená v antikvariátu. A k tomu nějaká drobnost pro potěšení. Hodnota swapu měla být kolem 200 Kč.



Swap se nám s Bárou trochu táhl, protože jsme se pořád pokoušely sladit to tak, abychom si swap předaly osobně. To nám nakonec nevyšlo a tak jsme si ho přece jen poslaly poštou.
Protože Bára mi napsala, že má ráda příběhy podle skutečné události , o drogách, alkoholu, šikaně, pěstounské péči, různých psychických nemocech ap., vybrala jsem pro ni v antikvariátu knížku Danky Šárkové Nezlomená osudem o ženě procházející manželstvím "okořeněným" alkoholismem i domácím násilím. K tomu jsem přidala do modra laděné dopisní papíry s motýlky, čistě ovocnou tyčinku s mangem z M&S, sypaný čaj Gincinnati od firmy TeeGschwender (měl by mít příchuť ginu) a 4 balení čaje Matcha ( kterém jsem si nějak myslela, že ho má Bára ráda - což byl omyl, ale naštěstí potěšil alespoň jejího přítele). Samozřejmě jsem přidala dopis (tentokrát psaný rukou, tak doufám, že ho Bára přečetla)


Mně od Báry přišla krabička, kde byla nejen balícek s knížkou, ale i dalších balíčky. Bára mi vybrala knížku Ed McBaina Ukolébavka z řady 87. revír, kterou se docela trefila. Detektivky z 87. revíru se Steve Carellou mám ráda jak já, tak manžel. A ke knížce jsem dostala ještě spoustu dalších drobností. Dvě tyčinky - malinovo-brusinkovou Dr. Light a kokosovou Mogli (ani jednu značku neznám), sušené brusinky, roztomilý malý jahodový džem St. Dalfour, malá hořká čokoláda a prášek do pečiva Alnatura. Pár slov ke swapu bylo připojeno na pohledu s něžným obrázkem květin.


Opět se ukázalo, že Bára je bezvadná swaperka a umí sestavit moc pěkný swap, který toho druhého potěší. Takže za mne absolutní spokojenost a ráda si s Bárou třeba zas někdy swapnu.
Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat