úterý 18. října 2016

Podzimní váza

Využila jsem krásného podzimního nedělního odpoledne (kdoví, jestli ještě nějaké bude - předpověď na příští víkend zatím moc nevypadá) a rozhodla jsem se opatřit si domů nějakou podzimní kytici do vázy. Na odpolední procházku jsem se tedy patřičně vybavila - do kapsy jsem si strčila zahradnické nůžky... I sídliště nabizí docela velkou paletu stromů, takže jsem si přinesla docela velkou kytici větví s listy nejrůznějších barev a pak taky dvě šípkové větvičky.
Nakonec se mi malá vázčia se šípkovými větvičkami líbí víc než džbán s listím. Asi jsem minimalista Mrkající A tady máte výsledek mého snažení ve fotografii - jak se líbí moje vázy vám?



(Jo - tedy drát od repráku je fakt na všech fotkách. Budu s ním muset v reálu něco udělat. Že tam takhle ční, jsem si uvědomila, až když jsem si fotky prohlížela. Holt provozní slepota.)

Pár záběrů ze stolu z aranžování větví do vázy (listí tedy bylo i na podlaze)

Tak ať máme ještě aspoň pár hezkých slunečných dní jako byla ta uplynulá neděle, kterou mi nějakou chvíli budou připomínat tyhle dvě vázy.

Žádné komentáře:

Okomentovat