čtvrtek 1. prosince 2016

Brandnooz box - listopad

Neuplynul ani týden a znovu u nás zvonil pošťák se zelenou krabicí. Po Brandnooz boxu pro muže včera dorazil i pravidlený box s novinkami z oblasti potravin. Přiznám se, že bych v tomto případě uvítala mezi boxy větší pauzu - když jsou překvapení moc za sebou, tak si je člověk tolik nevychutná. Ale protože box byl poměrně těžký, tak jsem stejně byla napnutá, co v něm najdu ....
Takže prosinec začne, jak je většinou zvykem, článkem odhalujícím obsah boxové krabice, která měla tentokrát motto "Ochutnáváme v adventním čase".



Mr. Brown French vanilla (330 ml - doporučená cena 49 Kč)
Ledová káva udělá radost (doufám) manželovi, který kafe narozdíl ode mne občas pije. Každopádně oceňuji balení v lahvičce, kterou lze znovu uzavřít. Přijde mi mnohem praktičtější než plechovka.

Hamé - Easysandwich makrela (100 g - doporučená cena 24,90)
Pomazánka s makrelou mne docela potěšila. V jednom z minulých boxů byla od stejného výrobce pomazánka s tuňákem a nebyla nejhorší. Takže tahle hned poputuje do práce, kde bude tvořit moji železnou rezervu pro případ, kdy si nepřinesu svačinu nebo nestihnu oběd.

Vitana Poleva s citronovou příchutí (140 g - doporučená cena 19,90)
Tenhle výrobek mne naopak moc nenachla. Když si smíchám cukr s citronovou šťávou, tak je to stejně náročné a vyjde to výrazně levněji. Ale když už jsem ji v boxu dostala, tak ji příležitostně vyzkouším (asi na perník).

Noli Sušené droždí (7 g - doporučená cena 5 Kč)
Sušené droždí není zrovna novinka - ostatně už bylo v některém z letních boxů (a já ho ještě ani nestačila použít). Ale třeba mne konečně pokusit se skamarádit s kynutým těstem...

Hera máslová (250 g - doporučená cena 24,90)
Já už spoustu let používám do pečení klasické máslo, ale pro jednou zas po letech můžu vyzkoušet i rostlinný tuk. S použitím do krému (na které by se Hera máslová měla údajně taky hodit) experimentovat nebudu - tam podle mne jednoznačně patří máslo, ale do těsta to zkusím.

Chupa Cups Cotton buble gum (doporučená cena - 14,90)
Cukrová vata, která se v ústech změní ve žvýkačku... Na žvýkačky, zvlášť s ovocnou příchutí, moc nejsem, ale tohle mám skoro chuť vyzkoušet. Ještě uvidím, jestli tu svoji s příchutí tutti frutti nakonec někomu věnuju nebo si smlsnu sama.

Vitana Cukr s mandlovou příchutí (20 g - doporučená cena 9 Kč)
Vitana Vanilkový cukr (2x 10 g - doporučená cena 3,50 za bal.)
Ochucené cukry před vánočním pečením určitě nezarmoutí. Ten vanilkový (měl by obsahovat vanilku, nikoliv vanilin) použiju při obalování pracen, ten s mandlovou příchutí asi přisypu do marokánek.

Havlík Sedlácké tyčinky se sádlem (150 g - doporučená cena 10,90)
Tyčinky, krekry nebo brambůrky jsou pravidelnou součástí boxů. Já je nějak extra nevyhledávám, ale třeba je využiju na Silvestra a vyzkouším, jestli bude na chutí poznat, že obsahují přídavek škvařeného vepřového sádla.

Vest Pizza stars (100 g - doporučená cena 19,90)
Další slané chroupání - tentokrát hvězdičky s příchutí pizza koření, které na obale deklarují absenci palmového tuku. V boxu neurazí, ale taky nenadchnou. Asi je vezmu do práce - tam se při poradách postupně sezobou.

Figaro Hořká čokoláda (100 g - doporučená cena 26,90)
Hořká čokoláda s obsahem 43% kakaa mne rozhodně potěšila. Na mlsání preferuji sice čokolády s vyšším obsahem kakaa, ale tahle bude jako dělaná na vánoční pečení, konkrétně na polevy. A kdyby náhodou zbylo, tak problém dojíst ji určitě mít nebudu.

Jemča Bylinný čaj nachlazení (40 g - doporučená cena 24,90)
Doufám, že příděl nachlazení jsem si vybrala už ze začátku podzimu, ale kdyby mne náhodou nějaká rýmička zase dostihla, tak budu mít alespoň co popíjet. Sice mám doma zásoby čajů tak rok, ale na nachlazení už nic (poslední krabičku jsem dopila právě na začátku podzimu). Jen škoda, že z toho nebude žádný přírůstek do sbírky - tyhle čaje jsou bohužel bez přebalů.

Penam Žitná mouka chlebová Na tmavé pečivo (1 kg - doporučená cena 15 Kč)
To, že v boxu byla i chlebová mouka, mne snad nakopne k tomu, abych konečně vyzkoušela nějaký recept na chleba nebo dalamánky. Schovám si ji na nějaký experiment po Vánocích (teď mne zaměstná vánoční cukroví). A přiznám se, že doporučená cena se mi jeví jako docela příznivá, což je příjemné plus.

Penam Pšeničná mouka hladká Cukrárenská (1 kg - doporučená cena 15 Kč)
Tak hladkou mouku využiju hned o víkendu - chystám se péct linecká kolečka.

Spak Gourmet ketchup jemný (500 g)
Kečup jsem měla v boxu navíc - objednala jsem si ho za body z věrnostního programu. Už dlouho tam nebylo něco, co by mne zaujalo (a pokud výjimečně ano, tak to bylo "pryč" dřív, než jsem si to stačila objednat). Tohle ja takový kompromis - kečup časem využijeme, byť ho nepoužíváme nijak často.


A kečup z věrnostního programu byl poslední kousek, který jsem z boxu vylovila. Pak už v něm byl jen leták s charakteristikou všech produktů, tentokrát doplněný o pár receptů na pečení.
Obsah listopadového boxu měl v doporučených cenách hodnotu necelých 270 Kč (kečup tam samozřejmě započítán není - ten nebyl běžnou součástí boxu), což je spíš spodní hranice toho, co bych čekala. Na druhou stranu jsem poměrně spokojená s obsahem - vyhovuje mi, že byl do značné míry směřován na vánoční pečení, takže část věcí hned využiju. Potěšily mne obě mouky, čokoláda, ochucené cukry i makrelová pomazánka. Obešla bych se bez tyčinek a krekrů (ale vyložený propadák to pro mne také není).
Celkově tedy box hodnotím jako lepší průměr.

Žádné komentáře:

Okomentovat