pátek 30. března 2018

Velikonoce

Mám Velikonoce docela ráda. Spíš než církevními svátky jsou pro mne spíš svátky jara - jakýsi definitivní předěl mezi zimou a jarem. A zcela přízemně mne těší taky příjemným prodlouženým volnem.
Všem přeju jejich hezké prožití - ať už pro vás mají náboźenský rozměr nebo je chápete jako já spíš jako svátky jara.



Většinou na Velikonoce jezdíme na chalupu, ale letos jsme se ale díky souběhu několika důvodů nakonec rozhodli strávit je převážně doma (na chalupu vyrazíme na jeden den zřejmě v neděli, abychom provedli základní odzimování).
Velkou velikonoční výzdobu jsem nedělala - vlastně skoro žádnou. Jen jsem z kroucené vrby sundala konečně světýlka (protože už je díky tomu, že je déle vidět moc nerozsvěcíme) a místo nich jsem na její větvičky pověsila dvě zdobená vajíčka. A pak už jaro u nás doma symbolizuje jen růžový hyacint, který mi právě vykvetl.

Mazanec je "made by maminka" (abych se nechlubila cizím peřím)


A závěrem ještě připomínám, že kdo si chce zasoutěžit o pár drobností, má možnost v mé narozeninové soutěži - tady , a to až do úterý 3.4.

Žádné komentáře:

Okomentovat