pátek 4. března 2016

Co jsem taky ochutnala...2

Únor se sešel s březnem, v počítači se mi nahromadilo pár fotek toho, co prošlo mým špajzem (a hlavně mým žaludkem) a tak asi přišel čas, abych přidala další díl "ságy" o tom, co jsem vyzkoušela. Když se tak těmi fotkami probírám... Fakt se neživím jen věcmi ze swapů, znám i jiné obchody než Lidl a nenakupuju jen v akcích... Smějící se
Ale konec řečí okolo a jdeme na .

DÍL DRUHÝ - ÚNOROVÝ




Francouzská pomazánka Toppo

Koupeno - Lidl. Cena - 19,90 Kč. Balení 115g
Luštěninová pomazánka, kterou pod značkou Toppo vyrábí pro síť supermarketů Lidl slovenská firma AlfaBio. Nějak moc mne nezaujala - měla takovou hrachovou pachuť a jinak mi přišla chuťově docela nevýrazná. Když jsem ji na dalamánku obložila parikou, tak to šlo, ale pravidelně ji kupovat nebudu.
(fotka stojí za houby, protože jsem ji fotila ráno před odchodem do práce -já rozsespalá, světlo mizerné....)
Hodnocení 5/10

Tofu uzené Toppo

Koupeno - Lidl. Cena - 12,90 kč (v akci). Balení - 180g
Tofu jsem měla naposled asi před deseti lety a moc mne nezaujalo. Když jsem ho viděla v Lidlu v akci, tak jsem si řekla, že mu dám ještě šanci. Na vyzkoušení jsem si vybrala uzené a musím říci, že na chlebu s máslem příjemně překvapilo. Stejně jako pomazánka jde o výrobek firmy AlfaBio pro Lidl. Dělá se ještě v dalších příchutích. Určitě jsem ho neměla naposledy, zkusím i nějakou jinou příchuť. Navíc i cena mi přijde hodně dobrá (mimo akci je tuším kolem 20 Kč)
Hodnocení 9/10

Kozí sýr ve slanině

Koupeno - Lidl francouzský týden). Cena - 49.90. Balení - 125g
Miluju sýry - kravské, ovčí i ty kozí. Takže když jsem zjistila, že v Lidlu je mají v rámci franouzského týden v nabídce i kozí sýry, tak jsem pro ně vyrazila. Bohužel nejsem jediný milovník kozích sýrů, takže na mne zbyl už jen čerstvý sýr balený ve slanině, který jsem si vlastně původně nechtěla koupit. Sýr byl moc dobrý, slanina taky (tak akortá prorostlá), sice by mi ten sýr stačil i samotný, ale snědla jsem ji s chutí. Vzdor ne úplně nízké ceně bych si ho při dalším francouzském týdnu koupila zase.
Hodncení 9/10

Racio FreeStyle - pečené brambory s kmínem

Koupeno - Rossmann. Cena - 9,90 (akce) Balení - 22g
Pufovaný výrobek, na které já si moc nepotrpím. Ke koupi mne zlákala příchuť - má ráda kmín (a brambory taky) a taky to, že zrovna byly v akci. Musím říci, že mne docela příjemně překvapily - z různých pufovaných výrobků, které jsem měla možnost ochutnat, mi chutnaly rozhodně nejvíc (asi proto, že základem není rýže). Pozitivem je, že v balení je 10 tenkých plátků, takže na uzobávání docela vydrží a přítom kalorická hodnota toho 22 grramového balení je jen něco přes 300 kJ. Další koupi nevylučuji, byť to asi nebude nijak často.
Hodnocení 6/10

Musli srdíčka Semix - s brusinkami, s papájou

Koupeno - ze swapu. Cena - ??? (ale myslím, že je kolem 20 Kč/10 Kč). Balení - 100 g/50 g
Všechna musli srdíčka jsem dostala ve swapech - od Bětky, Šárky a Báry. Sama bych si je asi nekoupila - já si na výrobky typu musli tyčinky moc nepotrpím. Díky swapu jsem je tedy vyzkoušela - v kanceláři nakonec přišly na občasné zobnutí vhod. A ačkoliv miluju brusinky, tak srdíčka mi skoro víc chutnala ta s papájou.
Hodnocení 5/10 - 6/10

Celozrnné špagety Combino

Koupeno - ze swapu. Cena - ??? Balení - 500 g
Špagety jsem sice dostala ve swapu, ale vím, že jde o výrobek dodávaný pod privátní značkou pro síť supermarketů Lidl. Celozrnné špagety jsem ochutnala poprvé a příjemně mne překvapily. Až spotřebuju balíček ze swapu, tak si je nejpíš koupím znovu. Jen to bude až za nějakou dobu - dělám si je jen jako jídlo do práce, manžel se k celozrnným špagetám zatím staví nedůvěřivě (co je zdravé není dobré) , takže většinou vařím z obvyklých Adrian.
Hodnocení 9/10

Pesto alla Genovese Italiamo

Koupeno - Lidl (italský týden). Cena - 19,90 Kč. Balení - 90 g
V rámci italského týden v Lidlu jsem si chtěla koupit hlavně sýr Gran Padano na těstoviny (sleva 20 kč se hodí) a pesto jsem do košíku přihodila jen tak na vyzkoušení, když jsem ho zahlédla v chlaďáku. Dala jsem ho na špagety, když jsem jednou potřebovala hodně rychlou večeři, a nezklamalo. Vyhovovalo mi balení - akorát na dvě porce pro nás. Pokud na něj ještě někdy narazím, tak si ho nejspíš ještě koupím.
(šílená fotka tentokrát není z rána, nýbrž z večera, ale světla bylo stejně málo, spěchala jsem a lesklý obal focení dost vzdoroval a tohle je výsledek)
Hodnocení 9/10

Špaldové bio lupínky Semix

Koupeno - ze swapu. Cena - 37 Kč (spoluswaperka na krabici přehlédla cenovku). Balení - 200 g
Na špaldové lupínky jsem byla zvědavá. Jen zamíchané do jogurtu mi moc nechutnaly - přišly mi tvrdé. Ale osvědčily se v doma míchané směsi na musli - tu spařuji horkou vodou (a s jogurtem míchám až poté), takže uspokojivě změkly. Až spotřebuji ty ze swapu, tak si je možná zas někdy koupím právě do toho musli.
Hodnocení 7/10

Bahlsen X-treme Orange - tyčinky s pomerančovým želé

Koupeno - Billa. Cena - 29.90 Kč (v akci). Baleni - 118g
Tohle bych označila jako propadák měsíce. Čekala jsem, že to budou želé tyčinky v čokoládě, ale ukázalo se, že základ je sušenka a želé je tam hodně málo (připomnělo mi to detektivku Vražda potřebuje reklamu, kde se glosuje rozdíl mezi použitím předložek "S" a "Z" v reklamě). Navíc na mne byly hodně sladké. A cena teda taky není zrovna příznivá. Sice jsem to koupené balení postupně dojedla, ale příště už je nekoupím.
Hodnocení - 2/10

Tyčinka Nutrend DeNuts Brusinka

Koupeno - ze swapu. Cena - ??? (tuším kolem 15 Kč). Baleni - 35 g
Tyčinka obsahuje hlavně mandle, sezam, buráky, slunečnicová semínka a pak samozřejmě brusinky. Slepené je to medem a sirupem. Chuťově je tyčinka příjemná - jsou dobře nakombinovaná seminka a brusinky. Ale je poměrně měkká a díky tomu se tedy docela blbě jí. Rozpadá se a lepí na ruce.
Hodnocení 7/10

Tak co - znáte něco z mých "ochutnávek"? A jak Vám to chutnalo? A zaujalo vás něco tak, že to vyzkoušíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat