pondělí 14. března 2016

Tyčinky Bombus

Tyčinky Bombus jsou raw tyčinky vyráběné z přírodních surovin bez přidaného cukru a bez konzervačních látek. V současné době se vyrábi čtyři řady - energy, slim, protein a kids. Líbí se mi na nich hlavně to, že mají ve složení jen základní suroviny (dalte, oříšky, semínka, kakao...) a ne spoustu dalších přídavných látek. V porovnání s běžnými tyčinkami jsou v trochu vyšší cenové úrovni, ale předražené mi nepřijdou - řekla bych, že tady cena odpovídá kvalitě. Já jsem je zatím kupovala v Biomarkteru Vacek, což je "sámoška", kterou mám kousek od práce, pak jsem je ještě viděla v Ugo barech (kde je ovšem tak o 5 Kč dražší).
Víc o sortimentu tyčinek i další informace o nich lze najít i na stránkách Bombus energy.
Poprvé jsem tyčinku Bombus ochutnala už před časem, ve variantě Raw energy - psala jsem o ní tady. A protože mi chutnla, tak jsem postupně ochutnala i zástupce dalších řad ("překvapivě" jsem ve dvou případech ze tří sáhla po variantě s kakaem ;-)) a tady je teď článek o nich

Protein Peanutbutter

Chutná opravdu po arašídech, kousky arašídů jsou cítit i na skus a je tak akorát tuhá. Jen jsem měla pocit, že v puse nechává takovou zvláštní... teď přesně nevím jako to napsat. O příchuti se asi mluvit nedá, spíš takový dojem, že mi v puse zůstává jemný prach... (zřejmě rýžový protein) Ale nijak moc mi to nevadilo, jinak mi chutnala.
Cena - 28,90 za 50 g
Složení - datle, arašídy 35%, rýžový protein 15%, mořská sůl
Nutriční hodnoty (ve 100g) -1699 kJ, bílkoviny 20,6 g, sacahridy 42,5g, tuky 18,6 g
Hodnocení 8/10


Slim snack Cocoa, seeds + chia

Při prvním kousnutí byl nejvýraznější dojem kakao (a to já můžu), pak to byla taková kombinace výrazně kaakové a sladké chuti po datlích, které jsou jednou z hlavních surovin). Současně jsou na chuť znát i t ta chia semínka, která mi navíc lezla mezi zuby, což mi trochu vadilo. Je taky přiměřeně tuhá - nedrobí se a neláme (a to jsem ji tahala docela dlouho v kabelce, než na ni došlo), ale na druhou stranu jde normálně ukousnout. Ve složení mne překvapila pohanka, která tam chuťově není poznat.
Cena 24,90 za 50 g
Složení - datle 55%, pohanka 19%, kakao 10%, slunečnicová jádra 8%, chia semínka 4%, lněná semínka 4%
Nutriční hodnoty (ve 100g) -1398 kJ, bílkoviny 9,1 g, sacahridy 59,7 g, tuky 9,1 g
Hodnoce 8/10



Kids energy Cocoa&coconut

Chutná opravdu kakaovo-kokosově, možná trochu převažuje to kakao. Díky němu mi nepřišla ani moc sladká. Asi mi ze všech těch tří tyčinek chutnala nejvíc. I tato tyčinka má tak akorát konzistenci (nedrobí se, není tvrdá) a ani tady bych ve složení nehádala pohanku.
Cena - 24,90 za 40 g
Složení - datle 61%, kokos 20%, pohanka 13% , kakao 6%
Nutriční hodnoty (ve 100g) -1594 kJ, bílkoviny 5,8 g, sacahridy 62,6 g, tuky 14,4 g
Hodnocení 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat