čtvrtek 17. března 2016

Obaly od čaje

Přebaly od čaje - když jsem tenhle swap objevila na Swaplace, tak jsem neodolala. Vyhlásila ho Niki, která je stejně jako já sběratelka čajových přebalů. Ve swapu mělo být asi 20 přebalů od čaje a k tomu nějaká drobnost. Hodnota byla nastavená na 100 Kč (ona nižší nastavit nejde). Nakonec jsme s Niki obsah swapu upravily tak, že si pošleme asi 30 přebalů a k tomu nějako sladkou drobnost v hodnotě kolem 30 Kč. Prostě takový hodně malý swap...



Já jsem do swapu pro Niki nakonec dala přebalů ještě o pár víc, než byla domluvená třicítka. Ze svých docela rozsáhlých zásob přebalů, které mám na výměnu, jsem pro Niki vybrala takové, o kterých jsem si myslela, že by je nemusela mít - takže to byly značky, které se neprodávají úplně běžně v každém supermarketu nebo jsou dovezené ze zahraničí. Takže v hromádce čajových přebalů pro Niki se ocitly třeba značky Kamy, Greenfield, ETS, Akbar nebo něměcké Teekanne (má jiné přebaly než čaje, které se prodávají u nás). Doufám, že jsem se trefila a Niki většinu z nich ve sbírce ještě nemá.
A přebaly jsem doplnila mléčnou čokoládou Albert (schválně jsem vybrala čokoládu v papírové krabičce, aby přežila poštovní přepravu v obálce).


A co jsem dostala ve swapu já?
Samozřejmě těch 30 domluvených přebalů od čajů (pár jich bylo i s čajem) - převážně českých značek. Já sbírám přebaly už docela dlouho a mám poměrně velkou sbírku, takže jsem počítala s tím, že asi většinu čajů budu už mít a že je využiju spší na výměnu, což se naplnilo (přírůstek do sbírky jsem ve swapu ulovila jen jeden - ale i ten potěšil). Co mne ale trochu zamrzelo byl fakt, že mezi přebaly od Niki byly i přebaly s odstřiženými nebo odtrženými horními částmi, ač jsem vysloveně upozorňovala, že takové nechci (což je problém, který asi pochopí jen sběratel :-)). Niki tuhle moji prosbu nějak přehlédla, takže do swapu přidala i takové přebaly - i když jich tedy bylo jen pár.
Vyloženě mne ovšem potěšil sladký doplněk - 70% hořká čokoláda zn. Coop.Hořké čokolády nemám nikdy dost ;-) a prodejny Coopu nemám nikde po ruce, takže čokoládu vyráběnou pro tuto síť obchodů jsem ještě neměla.


Celkově hodnotím swap jako průměrný. Komunikace s Niki byla bezproblémů, balíček odeslala podle dohody. Čokoláda potěšila, s čajovými přebaly to bylo malinko slabší, ale zadání swap odpovídal.
Hodnocení 6/10

Žádné komentáře:

Okomentovat