sobota 5. března 2016

Znovu čajové překvapení

Jak už název Znovu čajové překvapení napovídá, tohle je další z řady (zřejmě nekončící) mých čajových swapů. Pořád ty čaje kupuji rychleji, než je stačíme doma pít (a občas kvůli sbírce koupím i něco, co vlastně moc pít nechceme). Tentokrát se mi do swapu přihlásila Šárka, se kterou jsem swapovala už několikrát, naposledy před necelým měsícem. Ale se Šárkou se swapuje dobře, takže proč si to nezopáknout.
Princip swapu byl stejný jako vždy - já pošlu kolem 50 různých čajů zbavených přebalů plus něco k tomu. Na oplátku jsem chtěla cokoliv z mého "wishlistu". Hodnota swapu byla nastavená na 100 Kč, což je nejmíň, co se dá na Swaplace nastavit.



Já jsem do balíčku pro Šárku vybrala nejrůznější čaje ze svých čajových zásob. Tentokrát to byla pestrá směs - jak pokud šlo o druhy (bylinky, ovocné čaje, černé a zelené čaje s příchutí), tak pokud šlo o značky (Riston, Hyson, Ahmad, Malwa, Biofix,Yogi... asi už si ani na všechny nevzpomenu). Každý čaj jsem vyndala z původního přebalu, přendala do uzavíratelného plastového minisáčku a přidala k němu lísteček s údaji o značce a druhu čaje.
Jako doplněk - překvapení jsem tentorkrát vybrala malé drobnosti na mlsání - Čoketku Tasimo, Sezamky Tasimo a malou Nugetu. Přidala jsem ještě pár ubrousků s motivem čaje.
Všechno jsem to zabalila do kartonové krabičky, kterou jsem na víčku polepila čajovými přebaly (samozřejmě že těmi, kterým mám doma mraky a nepotřebuji už je ani na výměnu), aby swap alespoň trochu vypadal (ty vybalené čaje jsou fakt krajně nefotogenické).



Se Šárkou se nám povedlo odeslat ve stejný den, takže jsme i stejně vybalovaly. A co jsem vybalila?
Hořkou čokoládu Das Esqusite - hořkou čokoládou mne nikdy nikdo nezarmoutí. A 75% kakaa je super
Sprchový gel Isana s ovocnou vůní a roztomilým medvídkem na obale - na první očuchání má hodně sladkou vůni, uvidím jak při používání. Ale neztratí se
Mini čokoládky Mark&Spencer (dvě oříškové, dvě mléčné) - rozhodně dobrá volba (a když jsou od každého druhu dvě, tak se i rozdělím s manželem)
Ovomaltine - vzorek odsypaný do skleničky. Pro mne novinka (teda - ne že bych o Ovomaltině neslyšela, ale ještě jsem ji nepila), takže ráda vyzkouším
Tuhý citrusový parfém - úzasně voní. Mám citronové vůně moc ráda, takže tohle byla trefa.


Všechny věci byly velmi pečlivě zabalené (taky jsem se při rozbalování docela prala s lepicí páskou, ale třeba u toho tuhého parfému jsem to ocenila, nebýt dobře zabalený, tak by asi trochu umastil ostatní věci) a poskládané do plechové krabičky s motivem Hermiony a Rona, což byl vlastě ještě dárek navíc, protože já mám plechové krabičky všeho druhu poměrně dost v oblibě. A připojen byl i dopis s popisem všech dárečků.
Se Šárkou se swapuje vždycky dobře, ale tenhle swap předčil očekávání a byl ze všech, co jsme spolu udělaly, nejlepší. Moc mne potěšilo, že mi Šárka vybrala i věci, které má ona vyzkoušené a já je naopak neznala. Jsem vždycky ráda, když mám diky swapu možnost vyzkoušet něco nového.
Hodncení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat