úterý 8. března 2016

Pro dlouhovlasou slečnu

Swap Pro dlouhovlasou slečnu jsem vyhlásila já - měla jsem doma pár věci (takový mix z nevyužitých dárků a nedokončeného swap), o kterých jsem si říkala, že by se mohly stát základem pro další swap a někoho tak potěšit. Samozřejmě jsem počítala, že swap ještě doplním nějakými dalšími věcmi v závislosti na tom, kdo se do swapu přihlásí. Já jsem na oplátku chtěla nějakou pečující kosmetiku (šampon, sprcháč ...) a něco na zub. Celková hodnota swapu měla být kolem 200 Kč.




Swap jsem nakonec uskutečnila s Bětkou, která se mi ozvala jako první. S Bětkou už jsem jednou swapovala - vyměnily jsme si Ovocný swap. Ten byl fajn a Bětka od té doby nasbírala i další pozitivní hodnocení, takže jsem neměla pochyby, že by tento swap dopadl jinak než dobře. Když jsme dávaly své swapy dohromady, tak jsme se nakonec domluvily, že hodnotu zvýšíme na 250 Kč - nějak nám to tak oběma vycházelo.
A co tedy tvořilo swap pro Bětku?
Nejdřív věci, které jsem měla přiravené jako základ swapu, už když jsem ho vyhlašovala, což byl kartáč na vlasy, skřipec do vlasů, látková čelenka do vlasů a velké sponky
A přímo pro Bětku jsem pořídila tyto věci
- suchý šampon Balisto Cherry - Bětka ho měla na wishlistu,tak jsem si říkala, že tím určitě netrefím vedle.
- vlasovou kůru Alverde 5 v 1 - Bětka mi psala, že má problém s roztřepenými konečky, tak by se jí kůra mohla hodit
- malé cestovní balení šamponu a kondicioneru - to je myslím věc, kterou využije skoro každý, když se nehodí sebou tahat velká balení
- bonbony Jelly Beans - o těch měla Bětka na profilu napsáno, že je má ráda, tak myslím, že taky udělaly radost.
A jak se věci od mne Bětce líbily, si můžete přečíst v článku na jejím blogu


Já jsem od Bětky dostala velkou krabici, ve které bylo pečlivě zabaleno 7 balíčků a připojen dopis s nápovvědou, co v kterém balíčku je. Někde jsem podle popisu a tvaru balíčku odhadla, co bude obsahem, někde to bylo překvapení. Když to vezmu popořadě podle čísel, tak jsem ve swapu našla
v balíčku č. 1 voňavou klasiku, což byly vonné tyčinky. S těmi nemám žádnou zkušenost (zatím jsem pálila jen svíčky), tak uvidím, jak se mi osvědčí tento typ vůně
v balíčku č. 2 něco na mlsání - 74% hořká čokoláda Schneekoppe. Jednoznačná trefa. Hořké čokolády u mne není nikdy dost. Tuhle už jsem měla a je moc dobrá, tak se na ni těším.
v balíčku č. 3 něco na tělo, konkrétně tělový sprej s mangem a granátovým jablkem od Avonu. Pro mne taky neznámá, takže budu zkoušet. Vůně mi na první očuchání nepřijde špatná, uvidím, jak "spolu budeme vycházet"
balíček č. 4 by určen k tomu, abych na nic nezapomněla a obsahovat proto zápisník - dokonce rovnou dva. Ty zatím budou na své využití čekat, ale v budoucnu se určit neztratí
v balíčku č. 5 něco na vysušené ruce - krém Aviril s mandlovým olejem. Ten využiju určitě - ruce mám vysušené pořád, takže krémů mám docela spotřebu. A tenhle ještě neznám, tak ráda vyzkouším něco nového.
v balíčku č. 6 něco do sprchy - to znamená sprchový gel, konkrétně značka Bu s vůní pistáciových makronek. Sprcháč využije každý a myslím, že vůně mi bude vyhovovat.
a balíček č. 7 měl obsahovat praktickou věc - což bylo mýdlo Fa s vůní granátového jablka. To se neztratí.


Můj předpoklad, že swap s Bětkou bude fajn, se naplnil. Aspoň já jsem s věcmi od Bětky spokojená. Myslím, že je všechny využiju a navíc Bětce se povedlo vybrat dost věcí, které neznám, a budu tak mít přílezitost vyzkoušet něco nového.
Hodnocení 10/10


Žádné komentáře:

Okomentovat