čtvrtek 24. března 2016

Soutěž aneb blog má narozeniny....

.... my (tedy vlastně já) máme přání jediný - štěstí, zdraví (asi tedy jen štěstí, protože přát blogu zdraví je asi nesmysl) .... bych si mohla zpívat pány Svěrákem a Uhlířem. Protože to bude rok, co jsem si z nějakého náhlého hnutí mysli založila blog. Když jsem tenhle krok udělala, tak to byla hlavně taková chuť vyzkoušet něco neznámého. Ani jsem nepředpokládala, že bych u toho tak dlouho vydržela (vlastně jsem nepředpokládala nic). To, že je tu za ten rok skoro stovka článků, mne vlastně docela překvapuje. Stejně jako mne nepřestává udivovat fakt, že můj blog někdo čte (před časem se mi konečně povedlo instalovat počítadlo přístupů, tak vím, že sem nakoukne průměrně 17 čtenářů denně, což sice není moc, ale vlastně víc, než jsem čekala).
A narozeniny by se měly oslavit - zvlášť ty první. Blog tady ode mne má dole na konci článku kytku a on na oplátku nabídne dárek jedné z vás - mých čtenářek (ať už jste pravidelné nebo jen příležitostné).



Dárkem bude elegantní bílý termohrnek s reklamou firmy Apotheke. Hrnek jsem kdysi získala zároveň s nákupem čajů od této firmy (no, co byste ode mne asi čekali, že ;-)) a od té doby mi doma zahálí, ani z krabičky jsem ho nevybalila (to až teď kvůli focení). Tak jsem si řekla, že bych mu měla dát šanci, aby dělal někomu radost.
A aby si výherkyně do něj měla co uvařit, dostane k němu i pár čajů. Buď různé druhy ovocných a bylinkových nebo nějaké černé a zelené. Ty jsem nefotila (těch několik sáčků je na fotce spíš jako dekorace) - vyberu podle preferencí
z toho, co budu mít aktuálně doma (to se u nás pořád mění).
A podmínky soutěže?
Napiš mi do komentářů, jak jsi na můj blog narazila (pokud si to tedy pamatuješ) a jestli čteš pravidelně nebo jestli jsi jen náhodný návštěvník. A připiš, jaké čaje by sis v případě výhry přála, a svůj mail, na kterém tě budu moci kontaktovat v případě, že vyhraješ
Soutěž skončí posledním březnovým dnem - 31.3.2016.
Pak ze všech reakcí vylosuji výherkyni, která dostane termohrnek.





Žádné komentáře:

Okomentovat