úterý 15. března 2016

Přijde to jaro ?

Mám pocit, že pokaždé, když si koupím kytku, tak nasněží... Trochu tedy přeháním - tulipány z minulého týdne sněžení nevyvolaly. Nicmnéně - když jsem si na začátku března koupila svazek narcisek, tak druhý den napadlo snad 10 cm sněhu (viz tady). No a když jsem si včera cestou z práce koupila na našich letošních prvních sídlištních farmářských trzích krokusy v květináči, tak pondělní slunečné počasí někam zmizelo a ráno jsem z okna koukala zas na vločky snažející se z nebe...




Ale pozitivní zpráva je, že zatímco sníh za okenm už zmizel, tak něžné krokusy mi stále zdobí (a doufám, že ještě chvíli zdobit budou, pokud je neutrápím tím, že je zapomenu zalévat) jídlení stůl. Určitě je to předzvěst toho, že jaro nakonec vyhraje
A abych to toho jara, co určitě přijde, měla v čem vykročit, tak jsem si dneska udělala trochu dražší radost, než byly ty krokusy. Koupila jsem si nové boty - balerínky, jak se na jaro sluší :-). A kromě jara se teď můžu těšit i na to, jak si vyšlápnu v novém.


Žádné komentáře:

Okomentovat