středa 3. května 2017

Brandnooz box - duben 2017

Co se poště nezadařilo v pátek, povedlo se v úterý - večer u nás zvonil pošťák se zelenou krabicí. Takže tu právě máte článek o tom, co jsem v boxu našla a jaké jsou moje první dojmy. Na recenze a dojmy pořádné teprve dojde u těch věcí, které nepoputují dál (což většinou z každého boxu nějaká bývá) v rámci rubriky "Vyzkoušeno". Třeba i s nějakým odstupem, protože věci z boxu spotřebovávám, jak se mi hodí, nevrhám se na ně hned po rozbalení zelené krabice.
Ale konec řečí a pojďme se podívat té zelené krabici "na zoubek"



Milka I love Maminka (110 g - doporučená cena 74,90
Klasická bonboniéra I love Milka obsahující srdíčka s nugátovou náplaní a kousky oříšků nebo pralinky s kakaovou náplní (a nápisem Thank you Mamka) opatřená přebalem regujícím na Den matek. Novinka je tedy jen to balení. Ale nakonec proč ne - mámě udělá určitě radost a k odpolednímu kafi si to srdíčko (protože na mne vyšla právě náplň s nugátem a oříšky) ráda zobne.

Energit Dextróza sport s vit. C a příchutí pomeranče(14 tablet/49 g - doporučená cena 24,90)
Tablety obsahující monosacharid dextrózu - nejrychleji vstřebatelný zdroj energie. Opět v boxech byly dvě varianty - příchuť troipického ovoce s hořčíkem a vitamíny B a C nebo příchuť pomeranče se zvýšenou dávkou vitamínu C. Já jsem dostala pomerančovou příchuť i když bych monžá o něco víc uvítala tropické ovoce (i kvůli obsahu hořčíku kvůli sklonu ke křečím). Každopádně tento výrobek je pro mne novinka. Schovám si ho do batohu a vyzkouším, jak je to s tím rychlým doplněním energie, na nějakém výšlapu.


Kofila Design kolekce (35 g - doporučená cena 12,90)
I tady je novinkou obal - Kofila se nyní prodává v limitované edici 4 druhů různých obalů, na kterém ale zůstal zachován mouřenín popíjející kávu, který Kofilu provází už od r. 1923. Pro mne nostalgický návrat do dětství, kdy jsem si Kofilu kupovala. Takže teď určitě kávové chuti, kterou nabízí, neodolám a zamlsám si.

Mentos Say Hello (37,5 g - doporučená cena 17,90)
Bonbóny s malinovou a pomerančovou příchutí. na každém z nich je obrázek a nápisem s unikátní výzvou. Tak tahle novinka mne nijak nezaujala - na to, abych si na bonbńech četla výzvy, fakt nejsem. Uvidím, jestli je někomu věnuju nebo si je nechám sama (láká mne malinová příchuť).

Steaková omáčka Barbecue (250 g - doporučená cena 39,90)
Jednoznačně produkt, který bude mít úspěch u mých dvou mužských - barbecue omáčku s oblibou používají, jen jsme zatím kupovali jinou značku. Tak aspoň bude příležitost k vyzkoušení značky nové a k jejich porovnání.

Dupetky Solené Alka (80 g - doporučená cena 17,90)
Varianta slaného pečiva - tenké, dokřupava pečené plátky, které by měly být alternativou smažených krekrů. Vyrábějcí se buď solené nebo sypané bílým a černým sezamem. Na mne vyšly solené, za což jsem ráda - slané pečivo pro mne má být opravdu slané (i když by se sůl měla omezovat). Zatím jsem tento výrobek nikde neviděla (dokonce mi nic neříká ani značka Alka) a těším se, že ho vyzkouším (slané zobání mám ráda).

Májka s uzeným masem (100 g- doporučená cena 24,90)
Paštiky, zvlášť ty konzervované, nevyhledávám, ale vyzkoušení se nebráním. Asi ji využiju na nějaký výlet - balení v plastu, které je lehké a snadno otvíratelné, bude do batohu fajn. Uvidíme, jak kombinace paštiky s uzeným masem zaujme (na první pohled se mi to moc nezdá, ale třeba mne překvapí).

Maggi Špagety Bolognese (57 g - doporučená cena 34,90) - 2x
Balení obsahuje dva spojené sáčky - v jednom je základ rajčatové omáčky, ve druhém směs koření a zeleniny.
Tak tenhle výrobek mne v boxu potěšil nejméně - a to nám ho tam dali rovnou dvakrát... Na hotové směsi na omáčky v sáčku si nepotrpím (pokud jsem nějakou vyzkoušela, moc mi nechutnala), raději vařím ze základních surovin. Navíc mi recept trochu připomíná sekyrkovou polévku z pohádky - je třeba přidat maso, rajče, olej, špagety a sýr, takže situaci, kdy přijdu domů a nevím, co uvařit, to zas až tak úplně neřeší ... No něco s těmi dvěma baleními podniknu...

Semtex Energy drink (500 ml - doporučená cena 29,90)
Tentokrát jediný zástupce nápojů v celém boxu a opět novinka jen, pokud jde o balení (speciální edice související se sponzorováním hokeje). Já energy drinky vůbec nepiju, ale syn si ho ode mne nepochybně rád vezme, byť zrovna Semtex nepatří mezi jeho favority.

Box jsem obdržela v rámci spolupráce za zvýhodněnou bloggerskou cenu.

Tentokrát v boxu nebyl časopis (vzhledem ke "kvalitě" toho, co byl v boxu minulém, mne to ani nemrzelo), ale pouze leták s popisem produktů a receptem na boloňské špagety z pytlíku a reklamní letáčky Kofily a Mentos.
Celková cena všech produktů byla zhruba 310 Kč, což je nejvíce z posledních několika boxů.
Potěšily mne Dupetky, Milka steaková omáčka i Kofila. Vlastně jediné, oč opravdu nestojím, je směs na omáčku. A k té taky směřuje moje další výhrada - nemyslím si, že je třeba nějaký výrobek dávat do boxu dvakrát (a pokud už, tak by to měly být aspoň různé varianty příchutí jako třeba v únorovém boxu ledové čaje - sice tam byly dva, ale jeden s citronem a druhý s broskví).
A to je konec prohlídky další "tajemné" zelené krabičky. Brzo by se měla objevit krabička další - tentokrát edice pro muže (takže nejspíš pivo, dalsí steaková omáčky, chipsy... - schválně jestli jsem se trefila)

Žádné komentáře:

Okomentovat