sobota 20. května 2017

Do vázy

... jsem si cestou z procházky utrhla pár větviček stromu, který mne zaujal svými květy. Ty rozvetlé větičky se mi líbily tak moc, že jsem nedodolala. Ve váze opravdu dělají parádu. Posuďte sami...




Jméno stromu netuším, roste u nedaleké školy - přesněji řečeno, rostou tam minimálně tři. Jeden přímo před školou - ten vypadá opravdu jako strom. Další dva jsou za plotem, kterým prorůstají a připomínají spíš křoví. A musím se přiznat, že kolem té školy chodím už pětadvacet let - ne sice denně, ale párkrát do měsíce určitě. A nikdy jsem si těch květů nevšimla, až dneska. Je to takový malý důkaz, že někdy chodíme kolem krásy, která je v drobnostech a ani nevnímáme...


Mimochodem - nejste někdo lepší botanik než já a neznáte jméno toho stromu?

Žádné komentáře:

Okomentovat