pátek 12. května 2017

Brandnooz box for men - květen 2017

... aneb "I muži mají svoji limitovanou edici". Zelená krabice s překvapením, kterou jsem si vyzvedla na poště, byla totiž tentokrát ze speciální limitované edice určené mužům. Box měl obsahovat mix produktů kosmetiky a potravin zaměřených na muže. Když jsem si tento box objednávala, očekávala jsem, že bude obsahovat pivo, energeťák, chipsy, steakovou omáčku... Tak se pojďme podívat, jak moc jsem se trefila... A taky jak jsem obsah boxu doma rozdělila mezi pánskou část rodiny.



Maggi Špagety Bolognese (57 g - doporučená cena 34,90) - 2x
Musím říci, že když na mne navrchu boxu vykoukly opět Špagety Bolognese od Maggi, tak moje první myšlenka byla "To snad nemyslí vážně!" Základy na omáčky v sáčku vůbec nepoužíváme a teď jsme dostali opět stejné jako v dubnovém boxu a zas rovnou dvakrát... Nakonec se jich ujal syn (kterému se hodí skoro každé jídlo, co nemusí zaplatit) - uvidím jak mu budou chutnat.

Semtex Energy drink (500 ml - doporučená cena 29,90)
I další kousek z boxu byl reprízou z boxu dubnového. Aspoň jsme tentokrát měli jiný nápis (což mi ale přijde trochu málo).
A i ten putoval k synovi (který Semtexy hodnotí slovy "Jsou hnusné, ale fungují").

Dove Men+Care Antiperspirant Minerals&Sage (50 ml - doporučená cena 84,90)
Antiperspirant potěšil syna - určitě ho využije. Byla jsem zvědavá, co bude říkat vůni šalvěje, ale přišla mu docela příjemná.

Dove Men+Care Sprchový ge. Minerals&Sage (250 ml - doporučená cena 72,90)
I druhý kosmetický výrobek v boxu potěšil - sprcháčů doma není nikdy dost. Tento kousek nám zůstane doma a využije ho manžel. I jemu vůně s nádechem šalvěje nepřišla špatná.

Lina v kakaové polevě (60 g - doporučená cena 14,90)
Oplatka v čokoládě s mandlemi, krémovou nápní a čokoládovou polevou udělá radost mnaželovi. Občas si kupuje od Sedity Milu, tak aspoň vyzkouší nový druh oplatek této značky.

Spak Gourmet ketchup Curry (500 g - doporučená cena 44,90)
Výroce slibuje kečup s obsahem italských rajčat a bez chemických konzervantů. Sice mi kombinace kečupu a kari přijde zvláštní, ale vyzkoušíme a uvidíme - třeba nám zachutná. I když nevím, kdy na něj dojde - aktuálně konzumujeme kečup z listopadového boxu a v zásobě máme ještě kečupy z boxu lednového a únorového...

Svijany Prémiový ležák (0,5 l - doporučená cena 14,90)
Prémiový ležák, který byl původně vyroben pro oslavy založení pivovaru Svijany, ale pro velký úspěch zůstal v nabídce trvale. Odnesl si ho syn, protože manžel jako Plzeňák "přísahá" jen na Pilsner Urquell.

Canto Hradecké tyčinky (100 g - doporučená cena 16,90)
Silné slané tyčinky v boxu potěšily a zůstaly u nás doma - budou se hodit hned o víkendu na posezení s kamarády. Vyhovuje mi, že jsou se solí a kmínem - je to moje nejoblíbenější kombinace. Jen chudinky dorazily celé přelámané (což ovšem na chuť vliv mít nebude a estetiku podávání holt přehlédneme).

Ahmad Tea Cold brew (40 g - doporučená cena 79 Kč)
Speciálně upravený čaj vhodný pro zalití studenou vodou. Vyrábí se ve třech příchutích, v našem boxu byl čaj s příchutí broskve a mučenky. Tento čaj již v boxu byl - jednotlivé sáčky na ochutnání, takže vím, že není špatný jak za studena, tak i horký. Krabička zůstane mně, protože pánská část rodiny není čajová.

Hellmann´s Original BBQ Sauce (250 ml - doporučená cena 49,90)
Nová grilovací omáčka BBQ s jemně zauzenou příchutí vhodná k žebírkům i jiným druhům grilovaného masa. Po té sáhl syn, který grilovací omáčkou nikdy nepohrdne (ostatně my máme doma ještě steakovou omáčku z minulého boxu).

Bohemia Kotlíkové brambůrky (50 g - dopručená cena 23,90) 2x
Nemám vícenásobná balení zcela stejného výrobku v boxu ráda, ale tyhle brambůrky jsou výjimka - balení nejsou moc velká a navíc stejně jako tyčinky je využijeme hned o víkendu. Jde o brambůrky připravované se slupkou, tentokrát s příchutí sladké chilli a červená paprika (já bych tedy raději sůl s rozmarýnem, ale je to box pro muže a ty trochu pálivé asi ocení víc). V letáku bylo uvedeno balení o bsahu 120 g, ale v boxu jsme měli 2 balení po 50 g - doporučená cena je tedy uvedena podle balení, které bylo v únorovém boxu.

Fidorka Medailová edice (30 g - doporučená cena 10,90) 3x
Tři druhy oblíbených fidorek - mléčné s kokosem, bílé s čokoládou a hořké s oříšky v designu zlaté, stříbrné a bronzové medaile v boxu potěšily. Už proto, že u nás máme každý v oblibě jinou příchuť, takže jsme se hezky podělili - manžel zlatou, syn stříbrnou a na mne "zbyla" broznová medaile.

Box jsem obdržela v rámci spolupráce za zvýhodněnou bloggerskou cenu.

Jak je vidět, moje tipy na to, co v boxu bude, byly poměrně přesné (i když jsem samozřejmě netipovala všechno). Příjemně mne překvapilo množství produktů v boxu i pestrost (sladké, slané, pití, kosmetika...) i celková cena (zhruba 560 Kč mi přijde jako velmi dobrá). Naopak mne nepotěšila repríza Maggi (a to rovnou opět dvou balení) a kečupy a energeťáky bych taky možná na chvíli v boxech vynechala.
Celkově ale hodnotím box jako jeden z těch lepších - moji pánové se hezky podělili a zbylo i něco na mne.

Žádné komentáře:

Okomentovat