středa 31. května 2017

Brandnooz box - květen 2017

Minulý měsíc dorazil box se zpožděním, tentokrát pro změnu s předstihem. Původní termín doručení byl pátek, ale do ruky se mi dostal až v pondělí díky možnosti přesunutí doručení. Takže červen už zas bude klasicky otvírat článek o tom, co jsem v boxu našla, jak bývá obvyklé.
Pošťák mi tentokrát předal do ruky nezvykle lehkou krabici, takže jsem očekávala absenci nápojů, které bývají v boxech nejtěžší (což jsem se ovšem spletla). A byla jsem zvědavá, co tam tedy vlastně je, že je to tak lehké... A opravdu - věcí v boxu nebylo mnoho...



Nestlé Fitness Cerealie Chocolate (375 g - doporučená cena 89,90)
Nebudeme si namlouvat, že cornflakes jsou super zdravá snídaně. Nejsou - ani když je výrobce nově vylepšili celozrnným ovsem. Nicméně je ráda vyzkouším - spíše na drobné zobnutí v práci než k snídani. Z několika variant (bez příchutí, s jogurtem, s ovocem a s čokoládou), ve kterých se tyto cornflakes dělají, na mne vyšla varianta s čokoládou. Možná by mne víc potěšila varianta s ovocem, ale ani ta čokoláda nezarmoutila.

Smarty Myslivecký a rybářský (500 ml - doporučená cena 20 Kč) - 2x
Jemně sycený chmelový nealkoholický nápoj z pramenité vody z Nízkého Jeseníku. Dělá se ve dvou příchutích -jablko a citron. Já měla v boxu jen jednu příchuť - jablko, což mne docela mrzelo, ráda bych vyzkoušela obě. V tomto případěje to pro mne úplná novinka, kterou ráda ochutnám. Její zařazení do boxu tedy hodnotím kladně, ať už mi chutnat bude či nikoliv. Právě to, že ochutnám novinky je důvod, proš box odebírám.

Dr. Oetker Ovesná kaše Rakytník (4x 60 g - doporučená cena 79,90 - 84,90) - v boxu 1x 60 g balení
Ovesná kaše se lněným semínkem se dělá podle letáku ve třech příchutích - rakytník, acai a goji (tedy samé ovoce označované přívlastkem "superpotravina"). V boxu byla varianta s rakytníkem, a to jeden běžně samostatně neprodejný sáček. Já si na instatnní výrobky moc nepotrpím a doma si samozřejmě uvařím kaši sama z ovesných vloček, ale v práci instantní kaši mívám jako poslední záchranu. Takže tento kousek v boxu potěšil. Už proto, že i tento výrobek je pro mne skutečně novinka a rakytníková příchuť je hodně neobvyklá. Jen cena přes 80 Kč za krabičku se 4 porcemi mi přijde trochu přestřelená a rozhodně nebude moc lákat k pravidelné koupi.

Ahmad Tea Cold Brew (40 g- doporučená cena 79,90) - v boxu 3x 2 sáčky od každé příchutě
Vzorky černých čajů Ahmad ve třech variantách (bez příchuti, s příchutí broskve a maracuji a s příchutí citronu a limetky), které se dají zalévat studenou vodou a jsou určeny hlavně pro přípravu ledového čaje, byly před časem v klasickém boxu a celá krabička pak v boxu pro muže. Možná důvodem opakování bylo upozornit na nové sety tohoto čaje, který lze koupit buď se skleněným hrnečkem nebo s kelímkem se slámkou (a jsou zobrazeny na letákuú. Každopádně - novinka to byla loni, letos už moc ne. Mně tedy potěšilo, že výrobce začal nově uvádět na zadní straně sáčků čárkový kód, takže jsem tím získala tři přírůstky do sbírky, což ovšem asi jinak nadchlo málokoho. Ale za mne tedy vlastně taky spokojenost.

Nescafé Classic (100 g - doporučená cena 109,90)
Prý káva s unikátním dvojitým filtrováním, které uchová to nejlepší z chuti a aroma kávy. To neposoudím - já kafe nepiju žádné - instantní ani klasické. Ale balení doma pro návštěvy určitě využiju a v boxu mi tedy nevadí.

Sušenky Emco Digestive Ovesné (115 g - doporučená cena 24,90)
Tento výrobek byl v boxu náhradou za bonbóny Mixle Pixkle, které se z organizačních důvodů nepodařilo zařadit. Místo nich byl do každého boxu náhodně přidán jeden výrobek z přechozích boxů (ve vyšší hodnotě). Když přišla tato informace mailem, trochu jsem se vyděsila, že na mne třeba vyjde směs na špagety (a budu mít pátou). Ale dostala jsem sušenky Digestive z lednového boxu, tentokrát nikoliv ve variantě Original, ale Ovesné. Uvidíme, jak mi tato varianta bude chutnat (ty Original jsem hodnotila jako lepší průměr - viz tady)

Vitana Gurmánský steak
Bonus navíc, který jsem si objednala za body z věrnostního programu s myšlenkou na začínající e grilovací sezónu. Manžel, který je u nás "vrchní grilovač" ho v průběhu léta určitě využije. A protože byl za body, není započítán v celkové hodnotě boxu.

Box jsem obdržela v rámci spolupráce za zvýhodněnou bloggerskou cenu

Kromě toho byl v boxu ještě časopis 21. století (březnové číslo). Ještě jsem do něj nestihla nahlédnout, ale předpokládám, že to bude víc ke čtení, než bulvární plátky typu Moje šťastná hvězda.
Celková hodnota produktů byla asi 310 Kč, což je docela slušné (byť to bylo i díky náhradě bonbńů sušenkami, které jsou dražší). Nic mne v boxu vyloženě nezklamalo, jen bych u nápoje Smart čekala obě příchutě a ne dvě stejné. Těším se na ochutnání novinek - kaše a nápoje Smart, které jsou pro mne úplne neznámé. Poprvé budu mít i Nestlé cereálie s čokoládou, byť na regálech už jsem je viděla. A díky boxu jsem si hezky doplnila svačinové zásoby v práci (odnesla jsem tam sušenky, cornflakes i kaši). Takže celkově spokojenost - i když v boxu bylo jen 6 produktů, hodnotím ho jako lepší průměr.

Žádné komentáře:

Okomentovat