pondělí 1. května 2017

Co jsem taky ochutnala 16

Tentokrát měsíc nebude začínat Brandnooz boxem, protože se České poště nějak zadrhlo doručování a box v přislíbený páteční podvečer nedorazil. Nicméně slovo Brandnooz box si v článku ještě přečtete, protože i tentokrát je mezi nově vyzkoušenými věcmi pár kousků, které jsem našla v Brandnooz boxu. Fotek se mi tentorkrát sešlo poměrně hodně, takže se můžete těšit na docela dlouhý článek.




Hořká čokoláda 99% (Lindt)

Koupeno - ze swapu. Balení - 50 g Cena - ??
Pokud nemilujete hořkou čokoládu, tak si ji ani nekupujte. Pokud hořkou milujete, tak si tuhle extra hořkou nejspíš stejně budete muset zvyknout. Je fakt brutálně hořká. Ale mně chutná a dva plátečky obvykle zcela spolehlivě zaženou chuť na další čokoládu
10/10

Bezlepkový detox chléb s ostropestřcem (Adveni)

Koupeno - Zajíci v krabici Balení - 500 g Cena - 63 Kč (na e-shopu)
Jde o směs na přípravu bezlepkového chleba (ještě pozůstatek z mého předplatného tohoto boxu). Přidává se pouze droždí a voda a připrava je jednoduchá (zvlášť pokud máte robota, který hněte za vás). Výsledný chleba nebyl špatný, jen se mi zdá málo slaný. "Jedlý" vydržel asi tři dny. Zajímavá zkušenost, ale další nákup neplánuju
6/10

Cottage Albert Klasik (výrobce Rajo)

Koupeno - Albert Balení - 150 g Cena - 19,90
Sýr cottage je dobrým zdrojem bílkovin, zato má málo tuku, takže po něm občas sáhnu jako po rychlé večeři. Tentokrát jsem zvolila balení brandované pro řetězec Albert. Složení je OK (žádná "vylepšovadla" typu želatiny, škrobu ap.), chuťově mne až tolik nezaujal - oproti cottage od Madety, který si kupuji obvykle, je víc nakyslý.
7/10

Mousse d´amour Choccolate Mouse with little cake bits Deluxe

Kouneno - Lidl Baleni 2x 88 g Cena - 26,90 (za balení)
Čokoládová pěna s kousky sušenek brandovaná pro řetězec Lidl, vyrobená v SRN. Chutnala mi - má pevnou konzistenci, čokoládovou chuť, jen asi bez kousků koláče bych se obešla (působí spíš dojmem sraženiny). Složení žádná hitparáda (škrob, želatina, glukózový sirup, zahušťovadla ...), navíc poměrně malý obsah čokolády (ale čokoládově to fakt chutnalo).
7/10

Fruit snack Sour cherry Alesto

Koupeno - Lidl Balení - 150 g (5x 30 g) Cena - 39,90
Další výrobek brandovaný pro Lidl. Chuťově moc dobrá tyčinka. Je měkká, mírně nakyslá a má výraznou chuť po třešních. Bezva rychlá svačinka do kabelky nebo do batohu s velmi dobrým poměrem cena - výkon (jedna tyčinka vyjde na něco málo přes 7 Kč). Určitě jsem ji nekoupila naposledy a asi vyzkouším i další příchutě.
9/10

Třesně v hořké čokoládě Albert excelent

Koupeno - Albert balení - 115 g Cena - 69,90
Výrobek z prémiové řady řetězce Albert. Moc dobré, byť dost drahé mlsání. Třešně nejsou vysušené, ale hezky měkké a kombinace s hořkou čokoládou je super. Pro mne lepší než klasická bonboniera višní v čokoládě. Až si u mne bude chtít někdo šplhnout, tak tímhle se mu to povede.
10/10

Chia srdíčka ovesná s jablkem (Semix)

Koupeno - swap Balení - 50 g Cena- ??
Další verze musli srdíček, tentokrát s jablky a obohacených chia semínky. Chuťově mi přišly jako průměr, oceňuji, že nejsou přeslazené.
6/10

Digestive original (Emco)

Koupeno - Brandnooz box Balení - 115 g Cena (doporučená)
Celozrnné sušenky se zvýšeným obsahem vlákniny a i jinak docela dobrým složením. I u nich hodnotím chuť jako průměrnou, možná by mohly být o trochu míň sladké. Jsou dost křehké, takže když jsem rozbalila balení, byla většina sušenek na několik kusů (ale může to být tím, že přišly v boxu s dalšími potravinami)
6/10

Můj Skyr (Milko)

Koupeno - Billa Balení - 140 g Cena - 12,90 (akce)
Vypadá jako tvaroh, chutná jako tvaroh - jako odtučněný tvaroh (takže je to takové suché). Ač má dobré složení (oproti běžným jogurtům vyšší obsah bílkovin), tak ho znovu kupovat nebudu, chuťově opravdu nezaujal.
5/10

Mini Rolky s chia (Racio)

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 44 g Cena - 14,90 (doporučená)
Pufované plátky chutnají ... vlastně nechutnají nijak, obsah semínek chia na chuti taky znát není. Navíc se hrozně drobily (ale i ony ke mně dorazily v boxu, kde byly mj. i minrerálky, takže to mohlo být tím). Znovu si je kupovat nebudu.
4/10

El Tequito Papája s limetkou

Koupeno - Lidl Balení - 150 g Cena - 12,90
Jeden z výrobků tematicky zaměřeného týdne, které Lidl občas mívá (a kde občas ulovím něco zajímavého). Tenhle mne zaujal příchutí, takže jsem po něm sáhla, ikdyž normálně dávám přednost bílým jogurtům. Jogurt mne potěšil hlavně příjemnou nakyslou chuť (která u mne vždycky boduje), jinak je to normální jogurt s hladkou konzistencí a malými kousky ovoce (kterých tam není nijak moc)
7/10

Exclusive Selection 90% dark chocolate (Tai Tau)

Koupeno - swap Balení - 50 g Cena - ??
Hodně hořká čokoláda. Ne skvělá, ale dobrá ano. Chutnala mi.
8/10

Rama s kokosovým a mandlovým olejem

Koupeno - Brandnooz box Balení 400 g Cena - 43,90 (doporučená)
Margarín se směsi rostlinných olejů (z toho je 5% kokosového a 10% mandlového). Normálně bych si ho nekoupila - nijak moc neholduji margarínům a nepropadla jsem zatím ani nadšení z kokosového oleje, ale vyzkoušela jsem ho ráda. Použila jsem ho jednak na namazání pečiva a jednak na pečení. Na pečivu je to v kombinaci s marmeládou docela zajímavá chuť, ve které vynikl spíš kokos než madle, při použití do pečení (perník) chuť ve výsledku žádná cítit nebyla. I tady platí - zajímavá zkušenost, ale znovu asi kupovat nebudu.
6/10

A pravidelná otázka na závěr? Znáte některé výrobky? A jak vám chutnají? Nalákala jsem vás na to, že byste nějaký ochutnali?

Žádné komentáře:

Okomentovat