neděle 28. května 2017

Šeřík podruhé

Vázu se šeříkem už jsem tu jednou měla (tady). Tenkrát to bylo pár větviček, které jsem si ulomila u nás na sídlišti cestou z práce. Zatímco v Praze už je dávno po šeříku, u nás na chalupě teprve začíná kvést. Máme dva keře - bílý a fialový. Fialový je na severozápadní straně domu, takže ten začíná teď nesměle nakvétat. Bílý, který je na místě, kam jde víc slunce, už ale rozkvetl v plné parádě. Neodolala jsem na nastříhala jsem si ho kytici do vázy, i když je to potěšení jen na víkend. Kytice by transport do Prahy určitě nepřežila, tak jsem na chalupě ve váze nechala, ať si tam voní do prázdné kuchyně.



Tentokrát jsem šeříku nenechala skoro žádné listy. Poradila mi to jedna čtenářka pod minulým článkem - prý by tak šeřík měl vydržet déle neovadlý. Včera i dneska se držel, ač jsem ho tahala jak kočka koťata - oba dny jsem ho přes den, když jsem měla na dvoře vyndaný stolek a křesílka,měla tam, v sobotu večer jsem si ho vzala do kuchyně - abych si ho užila, když už jsem si ho natrhala.




Uvidíme, jestli tohle téma nezopakuji do třetice. Na chalupu se chystáme i příští týden a to by mohl být v plném květu ne fialový ....

Žádné komentáře:

Okomentovat