sobota 6. května 2017

Nezbytnosti do kabelky

"Kabelka je jeden ze divů světa. Je v ní nekonečně mnoho věcí. Co je v té tvojí? Mix věcí, bez kterých prostě nelze vyrazit z domu.".
Tak znělo zadání swapu, který vyhlásila Veronika a který mne na první přečtení zaujal. Nebyla jsem jediná, ale nakonec si do swapu Veronika vybrala právě mne. Což mne potěšilo - měla už jsem totiž orientační představu, co jí do swapu, jehož hodnota měla být 200 Kč, vyberu. Navíc už jsem s Veronikou jednou swapovala, takže jsem předpokládala, že i podruhé půjde o prima swap s příjemnou komunikací. Ale nebudeme předbíhat



Podle zadání jsem do swapového balíčku vybírala věci opravdu podle toho, co nosím v kabelce já. I když jsem přihlížela k tomu, aby to pro Veroniku bylo využitelné (protože třeba řezáček na koberce, který nosím v kabelce kvůli otvírání foliových čajových přebalů, když si dávám čaj někde v restauraci, asi většina lidí neocení). Do "kabelkového" balíčku jsem nakonec tedy zabalila
Skládací nákupní tašku - na rychlý nákup cestou z práce
Plastovou kapsu na různá potvrzení (pro mne nezbytnost, abych v kabelce udržela trochu pořádek a ty papíry v civilizovaném stavu
Malý trhací bloček na poznámky a k němu tenkou propisku
Taštičku na nezbytné "kosmetické" propriety, do které jsem přidala pomádu na rty, malé balení krému na ruce (oboje se občas hodí) a mezizubní kartáček (který se snažím mít vždycky po ruce pro případ potřeby)
Vlhčené ubrousky na ruce - když není v dosahu voda, mohou přijít vhod
Raw tyčinku jako malou svačinku pro případ nouze
Mentolové bonbóny a žvýkačky, které občas přijdou vhod
Přívěsek na klíče - protože klíče nosí v kabelce skoro každý. A tenhle má navíc žeton, který lze použít do nákupního vozíku, když není po ruce mince
Sadu pilníčků na nehty - sama nesnáším, když mám otřepený nehet, tak má pořád jeden v kabelce v pohotovosti.
Časopis, protože něco ke čtení tahám v kabelce taky pořád. Vybrala jsem už starší číslo časopisu o vaření, protože Veronika má v profilu, že ráda vaří.
Protože v balíčku byla poměrne dost různých drobností, tak jsem balení pojala velmi pestře - každou věc jsem zabalila do jiného balicího papíru (no - přiznávám, že trochu to byla z nouze ctnost - zapomněla jsem si balicí papír koupit).


Od Veroniky mi dorazil překvapivě těžký balíček - říkala jsem si, že snad v kabelce nosí cihlu ... Ale ne, cihla to nebyla - Veronika také nosí v kabelce čtivo, jenže není troškař jako já...
Největší (a nejtežší) částí balíčku byla totiž kniha - Vlastní životopis Aghaty Christie. Aghata je moje oblíbená autorka, takže její životopis si ráda přečtu Jen nevím, jeslti tím Veronika "nepřešvihala rozpočet, ale ujišťovala mne, že ne).
V dalších balíčcích jsem našla
Ovocnou přesnídávku Relax v praktickém plastovém balení - to je správná svačina do kabelky. Sama si je občas pro tento účel kupuju, ale Relax jsem zatím neměla.
Pomádu na rty Alverde - tu využiju určitě.
Malý krém na ruce Alverde - o tom platí po samé. Zrovna mi to mé minibalení v kabelce dochází.
Bloček na poznámky v tvrdých deskách - nedávno jsem uvažovala o tom, že si nějaký takový pořídím na zapisování toho, co mám udělat a obstarat - tak ho mám. A k němu mini lepící lístečky.
Dvě propisky - tedy přesněji propisku a tenký fix. Oboje se určitě hodí
Balíček papírových kapesníčků - no jasně, ty nesmí v kabelce chybět


Když jsem dávala swap dohromady, byla jsem zvědavá, nakolik budou naše swapy podobné. Předpokládala jsem, že docela dost, že tam budou typově stejně věci, jen třeba jiné značky. Mám pocit, že všechny nosíme v kabelkách tak zhruba podobné věci. Nakonec se k mému i Veroničinu překvapení swapy až tak moc nedpřekrývaly. Shodu jsme měly jen v krému na ruce, pomádě, propisce a částečně v bloku. Jinak jsme každá z obsahu své kabelky vybrala jiné věci.
Celkově jsem s tímto swapem opravdu hodně spokojená. S Veronikou byla příjemná komunikace a věci, které mi vybrala do balíčku, mi udělaly radost a všechny je ráda využiju.
Hodnocení 10/10

A co nosíte v kabelce vy? Co byste do takového swapu vybraly?

Žádné komentáře:

Okomentovat