neděle 25. prosince 2016

Čajový advent

Swap Čajový advent vyhlásila Dafinka už někdy v říjnu. Jeho obsahem měly být 2 čaje (ideálně stejné) na každý den a k tomu nějaká drobnost do domácnosti nebo k zakousnutí k čaji. Tomuhle swapu jsem neodolala, protože z hodnocení na Swaplace vím, že Dafinka dělá pěkné swapy, a taky proto, že čajový swap ... A navíc slabost pro tajemné balíčky - swap byl vlastně adventním kalendářem, takže to znamenalo jedno překvapení každý den víc než tři týdny.
A rozhodně jsem nebyla zklamaná... Ale vezmu to postupně -...



Jako obvykle začnu tím, co jsem pro Dafinku do swapu přichystala já...
Dafinka si do swapu přála především černé a zelené čaje, rooibos a bylinky. Sáhla jsem do svých bohatých zásob načnutých krabiček a těch 24 čajů po dvou kouscích se mi skutečně povedlo dát dohromady. Většinu čajů tvořily různé zelené a černé čaje - čisté i s příchutěmi. Černé i zelené čaje totiž patří mezi mé nejoblíbenější, takže mám doma pořád nějaké rozpité krabičky. A aby to nebylo jednotvárné, doplnila jsem i rooibos a pár bylinek. Čaje jsem zabalila do dvou barev papiru a označila lístečky s čísly dnů, na které jsem z druhé strany napsala nějaký citát - o čaji i o životě.



Jako doplněk k čaji jsem do balíčku přidala čajový šálek Ahmad, šumivou bombu do koupele a aby v balíčku bylo i něco DIY, upekla jsem skořicové sušenky (recept na ně jsem měla z blogu Pradobroty a pak jsem ho dávala i sem). Doplnila jsem ještě malý balíček pro Dafinčina syna - autistu, ve kterém bylo Caffé Latté 3v1, Miňonky se stejnou příchutí a Fidorka s příchutí karamelu.



Od Dafinky mi přišla krásná černá krabice, kterou určitě ještě využiju. V ní byla spousta balíčků na jednotlivé dny. každý z nich byl doplněný krásnou hvězdičkou z korálků. Kromě dvou čajů na každý den obsahovaly některé baíčky i další dárečky. Dafinka mi je připravila vždycky na neděli a potom na Mikuláše a na Štědrý den. A tak jsem kromě čajů ještě našla hořkou čokoládu s motivem Broumova, která mi připomněla dovolenou, hořkou čokoládu s oříšky Carla, dvoje sušenky Morning minute (kakaové a oříškové) a balení vánočního čaje Basilur.



Pokud jde o čaje, tak jsem měla velkou radost, že se Dafinka zabalila do swapu i čaje Basilu, které nedávno trochu změnily vizáž a tak jsem jejich přebaly ještě neměla ve sbírce. Pokud jde o chutě, tak tam bylo pár ovocných čajů, které tak úplně nemiluju, ale celkově se docela trefila taky. No hořká čokoláda mne potěší vždycky a sušenky Mornig minute (ty oříškové) už jsem vyzkoušela díky jinému swapu a chutnaly mi. A ty kakaové jsem vyzkoušet chtěla.
A líbilo se mi i každodenní napětí, co v balíčku pro ten den najdu (zejména jestli to bude přírůstek do sbírky nebo ne). Příští rok určitě jdu do nějakého adventního swapu zas - ať už čajového nebo nějakého jiného


Swap s Dafinkou byl jeden z nejhezčích, který jsem uskutečnila. Úžasné bylo díky krásným korálkovým vánočním ozdobám zabalení jednotlivých balíčků a Dafinka navíc přidala do balíčku pět milých dárečků. To, že jsem si díky swapu obohatila sbírku přebalů, byl příjemný bonus (ve který jsem ani nedoufala), stejně jako pěkná krabice, ve které byl celý swap zabalený. Takže hodnocení nemůže být jiné než maximální
Hodnocení - 10/10


Žádné komentáře:

Okomentovat