pátek 9. prosince 2016

Skořicové máslové sušenky

Recept na tyhle sušenky jsem našla na blogu Pradobroty (tady). Autorka ho má sice uvedený jako recept na esíčka, ale pro mne sušenky, které nemají tvar písemene S, nejsou esička... Takže jsem si upravila název - narozdíl od receptu, kde jsem se přesně držela autorky.


Sušenky jsem pekla už před časem - do adventního čajového swapu (protože co víc se hodí k čaji než právě sušenky), ale nechtěla jsem ho sem dávat dřív, abych Daniele neprozradila, co ve swapu dostane. Swap už je ale doručený a sušenky odtajněné (byly v celofánovém sáčku), i když zatím neochutnané (Daniela mi psala, že si je schovává na Vánoce).


Ale abych nezamluvila ten recept...
180 g másla
75 g cukru
1 vanilkový cukr
200 g hladké mouky
75 g solamylu
1 lžička prášku do pečiva
2 zarovnané lžičky skořice
Máslo utřeme s oběma cukry dohladka, přimícháme skořici a zapracujeme mouku smíchanou s práškem do pečiva a solamyl. Z vypracovaného těsta (nemělo by lepit) tvoříme sušenky - já se nechala inspirovat autorkou blogu a dělala jsem malé kuličky, které jsem na plechu rozmáčkla paličkou na maso - udělá to zajímavý vzorek. Pečeme v předehřáté troubě na 180° asi 15 až 18 minut.


A poznámka na závěr - blog Pradobroty stojí za nakouknutí. Prima recepty s pěknými fotkami... Hlavně koláče a dorty peče autorka úžasné

Žádné komentáře:

Okomentovat