sobota 3. prosince 2016

Co jsem taky ochutnala... 11

Listopad utekl jako voda a tak tu zas mám hromádku fotek toho, co jsem (mimo jiné) ochutnala. A stručné hodnocení toho, jak mi chutnalo - zcela subjektivní, bez jasných kritérií. Prsotě jen mé dojmy...
A když koukám na to, co se mi tu sešlo, je to jako obvykle - hlavně Brandnooz boxy, pár swapů. A sem tam si i něco koupím ... Ale jeden z důvodů, proč mám objednaé boxy a proč swapuju, je to, že díky swapům zkusím věci, které by mne ani nenapadlo si koupit nebo na které bych sama ani nenarazila. A občas narazím na něco, o čem usoudím, že si to koupím i někdy v budoucnu znovu



Easy sandwich s tuňákem (Hamé)

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 26,90 (doporučená). Balení - 100 g
Konzistence i chuť mi nejvíc připomíná paštiku s tuňákovou příchutí. Obsahuje 25% tuňáka. Jako nouzová zásoba není špatná (mně s knackebrotem zachránil v práci, když jsem nestihla oběd), ale běžně dám přednost konzervě tuňáka a pomazánku si udělám sama.
6/10

Ovocné pyré Apple-plum (Monami)

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 35-38 Kč (doporučená). Balení - 125 g.
Chutnalo víc po jablkách než po švestkách (taky obsahuje 50% jablkečné dřeně a jen 20% švestkové). A u tak drahého produktu bych čekala, že bude 100% ovocný, bez přídavku rýžové mouky. Jinak platí to, co jsem psala o jeho banánovém "bratříčkovi" minulý měsíc - dobře se vymačkává, chuťově ujde, ale je tedy setsakra drahé.
5/10

Ovocná kapsička Cuuc s mangem (Hello)

Koupeno - Albert. Cena - 12,90 Balení - 100 g
Chutná taky víc po jablkách, manga tam byl jen slabý nádech. Ale není to špatná volba jako rychlá svačina do ruky a cena je příznivá. Navíc obsahuje 100% ovoce (jablečná a mangová dřeň, jablečný koncentrát).Jen ten název mi přijde mírně pitomý
7/10

Kotányi Citron a máta

Koupeno - Brandnooz box. Cena 17,90 (doporučená) Balení - 13 g
Dip s tím to koření jsem si dělala dvakrát k pečené dýni - jednou do samotného jogurtu, podruhé do směi jogurtu a zakysané smetany. Nezaujal mne ani jednou - kořenící přípravek dává dipu trochu nasládlou chuť, která mi mocť nesedí. Dip, který si udělám sama - třeba s česnekem, je mnohem lepší. Další nákup rozhodně neplánuji - je to v podstatě předražená sůl a trocha kořeni.
2/10

Golden minis (Nestlé)

Koupeno - Brandnooz box. Cena 89,90 (doporučená) Balení - 375 g
Chuťově tyhle čtverečky nejsou špatné - pokud máte rádi sladké křupavě věci. Se složením je to horší (mouka, palmový olej, glukozpvý sirup...), jak už to u většiny těchle snídaňových záležitostí bývá. Vzala jsem si je do práce a občas si pár čtverečků zobnu, občas si zobne někdo z kolegů. Další krabici kupovat nebudu, zvlášť ne za tu cenu.
5/10

Macarons Chocolate (Dulcesol)

Koupeno - Billa. Cena - 46,90 Balení - 80 g (4 ks)
O makronkách jsem do teď jen četla (většinou nadšenou chválu), takže když jsem na ně náhodou narazila, tak jsem si řekla, že je zkusím. Koupit si makronky na ochutnání balené a v supermarktetu místo v cukrárně asi nebyl nejlepší nápad (i podle složení - glukózový sirup a palmonvý olej included), ale i tak si myslím, že makronky nebudou nic pro mne. I čokoládová varianta je na mne hrozně, ale fakt hrozně sladká (a to jsem člověk, který miluje sněhové pusinky), Takže asi už nebudu ani zkoušet nějakou variantu z cukrárny. A tyhle už nekoupím ani náhodou.
1/10

Tyčinka Lifebar Chocolate (Lifefood)

Koupeno - Bioobchod Háje Cena - kolem 32 Kč Balení - 47 g
Lifebarky mám ráda. A tahle čokoládová je pro mne tedy top - hodně čokoládová, jsou v ní cítit i oříšky. A prima složení (datle, mandle, kešu, kakao... - vše raw) je bonus navrch.
10/10

Tyčinka Dr. Lignt Fruit - klikva+malina (Pharmamind)

Koupeno - swap. Cena - ??? Balení - 30 g
Příjemně nakysle chutnající tyčinka. Balení akorát na malou svačinku. Jestli na ni někde narazím, tak si ji určitě koupím znovu.
10/10

Bornier Hořčice s hruškou (205 g - doporučená cena 60 Kč)

Koupeno - Brandnooz box. Cena 60 Kč (doporučená) Balení - 205 g
Tak akorát pikatní hořčice, ve které je lehce cítit příchuť hrušky. Zatím jsem ji vyzkoušela k ochucení grilovaného masa a tam uspěla. Přijde mi jako zajímavý výrobek; jen ta cena je trochu vysoká.
7/10

Tyčinky se sýrem pikant (Havlík)

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 7,90 balení - 80 g
První produkt z boxu pro muže, který jsem stihla ochutnat (dřív než manžel - ale nechala jsem mu). Na mne jsou poměrně dost pikantní (ale já si na pálivé nepotrpím, takže pikantní je pro mne kde co), ale úplně špatné nejsou.
5/10

Jablečno-brusinkové sušenky (Country life)

Koupeno - swap. Cena - ??? Balení - 175 g
Bio sušenky obsahující celozrnnou mouku a celé brusinky (jablka v nich viditelná nebyla). Není to typ sušenek, kterých bych snědla celé balení najednou (což je vlastně dobře), ale nebyly špatné .
6/10

Žádné komentáře:

Okomentovat