pátek 30. prosince 2016

Co nejvíce za stovku

Poslední letošní swap, do kterého jsem se přihlásila, měl název Co nejvíc za stovku a vyhlásila ho Veronika. Zadání je v tomto případě jasné už z názvu - co nejvíc věcí v celkové hodnotě 100 Kč. Stovkové swapy jsou vždycky zajímavou výzvou vymyslet hodně malých drobností, které by tu druhou potěšily. Už jich mám pár za sebou a skoro vždycky mně vybrané drobnosti udělaly radost a většinou jsem mezi nimi našla i věci, které jsem neznala a ráda vyzkoušela.
A jak to dopadlo tentokrát?



Nejdřív jako obvykle to, co jsem do balíčku pro Verču na základě jejích profilu na Swaplace vybrala já...
Sprchový šampon Cien - mám s výrobky této značky dobré zkušenosti, byť přímo tento šampon jsem vyzkoušený neměla. Ale snažila jsem se z kosmetiky vybrat něco, co Verča měla mezi preferovanými věcmi.
Minibalení kondicionéru Revive - tahle malá balení mi přijdou šikovná na cesty nebo třeba do bazénu (člověk toho netahá sebou moc a nehrozí, že díky zapomnětlivosti přijde o celé, sotva načaté balení)
Pár kousků na mlsání spojených s oříšky (a semínky) - arašídy v čokoládě (ty jsou trochu záhada - vím určitě, že jsem je kupovala, ale nejsou ani na mé fotce odesílaných věcí ani na Verčině fotce u hodnocení na Swaplace, tak nevím, jak je to možné - doma je taky nemám ...), malou mléčnou oříškovou čokoládu, moji oblíbenou oříškovou tyčinku a slunečnicová semínka v čokoládové polevě.
Minisušenky Morning minute - tuhle značku jsem poznala právě díky swapování, sušenky mi chutnaly, tak jsem je vybrala pro Verču do swapu i já..
A protože jsme si balíčky posílaly před Vánocmi, přidala jsem do swapu ještě svíčku (protože aspoň já svíčky v období Vánoc pálím pořád) a vánoční samolepky na dárky. A pak ještě cukrové zdobení, které dostala jsem ho jako propagační vzorek, protože to by na vánoční cukroví mohlo taky hodit.


S balíčkem od Verči to bylo docela napínavé - nešel a nešel. Já pořád čekala, Verča poptávala, jestli ho mám... Nakonec se ukázalo, že pošta mne s balíčkem nezastihla doma a zapomněli mi doručit oznámení o uložení zásilky. Naštěstí mne napadlo, se na poště zeptat, jestli tam něco nemám. A ono jo... - takže jsem balíček konečně donesla včera domů. Ještě že tak, balíček vlastně taky mohl odputovat po Novémroce zase zpátky k Verče.
Byla to docela velká krabice, ve které bylo
Doma dělané mýdlo - původně jsem si myslela, že levandulové, protože je fialové, ale pak jsem si na něm přečetla, že je s vůní růže. Každopádně jsem na něj zvědavá
Pečený čaj ze směsi ovoce, také domácí - já ovocné čaje moc nemusím, ale ty pečené jsou výjimka, protože v nich mám ráda to ovoce...
Sklenička se sušenými hříbky - ty určitě někdy použiju pod maso, tam mám houby nejraději
Sezamová semínka Ensa - ještě si rozmyslím, jestli skončí v doma míchaném musli nebo je v kuchyni použiju jinak. Ale využití časem určitě najdou.
Sušené bio datle - ty mám moc ráda, takže ty zmizí hodně brzo. Je fajn, že jsou vypeckované. A byly uložené v hezké plechové krabičce s motivem levandule
Cereální sušenka Cerealka se lnem a datlemi - tu neznám, takže uvidím
Hydratační krém a ruce Astrid - krémy na ruce jsem momentálně docela zásobená, ale svého času se určitě dočká i tento, ruce si mažu poměrně hodně.
Mazací gumy - to je jediná věc, se kterou si úplně nevím rady, protože tužkou píšu docela málo. Ale jsou hrozně roztomilé - s lištičkami. Jednu si vezmu do práce, kde tužku občas používám. No - mazací gumy se nekazí ... (a časem je tedy nějak využiju)
Připojen byl dopis a všechno bylo hezky zabalené.


Tento swap se opravdu vydařil - oceňuji hlavně domácí výrobky, které byly navíc krásně zabalené a dozdobené. I ostatní věci u mne určitě najdou využití (vyloženě se těším na datle). Takže i tentokrát je to za plný počet bodů.
Hodnocení - 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat