čtvrtek 15. prosince 2016

Glanz box - prosinec

Glanz box má opravdu zřejmě čtvrtletní interval. Takže v předvánočním týdnu dorazila další fialová krabice - takový malý předvánoční dáreček. Aspoň mám náplast na to, že jsem si nestihla objednat limitku s vánoční tematikou.
Tento box měl (takový trochu kostrbaté) motto "Adventní svěží vánek novinek" a i tentokrát byla krabice docela těžká, i když se ukázalo, že obsahuje jen šest produktů (a katalog Dermacolu).
Tak se pojďte podívat, proč...



Radox Feel Hygienic&Replenished (250 ml - doporučená cena 54,90)

Tekuté mýdlo s tea tree olejem a výtažky tymiánu. Určitě využiju - v práci mi dochází tekuté mýdlo s vůní melounu z letního boxu. Na změnu se těším - sladká melounová vůně se mi už "přejedla".

Dove DermaSpa Cashmera Comfort (200 ml - doporučená cena 169 Kč)

Tělové mléko z premiové řady pečující tělové kosmetiky určené pro suchou pokožku. Má mít jemnou texturu a příjemnou kořeněnou vůni (na první přivonění k tubě mi přišla zvláštní). I tento produkt z boxu určitě využiju (byť nemám extrémně suchou pokožku) a jsem zvědavá, jak se mi bude líbit vůně při používání.

Dermacol SOS Repair Intensive Restoring Hand Cream (75 ml - doporučená cena 89 Kč)

A posledním kosmetickým produktem v boxu byl krém na ruce s panthenolem, ureou a bambuckým máslem (a názvem skoro delším než je tuba) určený zejména pro suchou a rozpraskanou pokožkku. Krémy na ruce používám hodně často a teď mi zrovna ten rozpoužívaný dochází. Takže bud moci hned vyzkoušet tento. Jen cena mi přijde dost vysoká (používám normálně krém, který stoji méně než polovinu). Uvidíme, jestli kvalita bude o tolik lepší.

Savo na nádobí s vůní limetky a máty (1 l - doporučená cena 53 Kč)

Značku Savo mám spojenou spíš s čistícími a dezinfekčními prostředky na bázi chlóru, takže mne prostředek na nádobí s touto značkou překvapil. Tnetop mycí prostředek na nádobí by měl mít silný odmašťující účinek (takže po jeho použití se bude hodit ten krém na ruce Smějící se). Vyrábí se ve třech varinatách, z nichž každá má jinou vůci a měla by mít jiný doplňujcí efekt. Já dostala variantu s limetkou a mátou, která by měla udržuovat hygiencky čistou houbičku, dalšími variantami jsou vůně limetky a jasmínu (účinkuje i ve studené vodě) a vůně pomerančových květů (odstraňuje pachy z nádobí). Porstředek na nádobí se asi užije v každé domácnosti - v té naší tedy určitě. Tak aspoň zas vyzkouším nějaký jiný...

Domestos Power 5 Megapack (3 kusy - doporučená cena 119 Kč)

Voňavé kuličky (tedy v tomto případě trochu hranaté) do WC. Používám normálně značku Bref (který byl v minulém Glanz boxu) a levandulovou vůni, ale zas tak moc mi na tom, co do WC pověsím, nezáleží, takže klidně vyzkouším i něco nového.

Perwoll Limited Edition renew 3D (1 l - doporučená cena 119 Kč)

Prací gel na černé prádlo, který by měl zabraňovat blednutí černé barvy a zachovávat její sytost. Přiznám se, že černé prádlo peru (s ostatním tmavším prádlem) v prostředku na barevné prádlo, ale ráda vyzkouším i tento speciální gel.
Celkově hodnotím poslední Glanz box letošního roku jako velmi povedený. Sice jsem možná čekala víc kosmetiky (v avízu bylo, že některé produkty půjdou využít jako vánoční dárek, což podle mne splňuje tak ten Dove, zbytek produktů by mi jako dárek přišel divný), ale rozhodně mne žádný z produktů nezklamal a všechny je využiju. I celková hodnota, která lehce přesáhla 600 Kč, mi přišla dobrá.
A jak se líbí obsah tohoto boxu vám? Měl jste ho taky někdo objednaný?

Žádné komentáře:

Okomentovat