úterý 27. prosince 2016

Vánoce

...jsou za námi. Letošní vánoční volno bylo bohužel hodně krátké, ale i tak jsme si ho užili. Tak jako každý rok (což mně maximálně vyhovuje) - s vánočkou k snídani, houbovým kubou k obědu, sousedským popovídáním a přípitkem na schodech, stromečkem, dárky, cukrovím, pohádkami i společenskými hrami (štěstí při mně stálo v žolíkách, ovšem strategické myšlení jsem v Kamionem po Evropě moc neosvědčila) i návštěvami. Prostě Vánoce, jak mají být - v pohodě a s těmi, kdo jsou nám blízcí.



A stejně jako loni jsme v podstatě zapomněli fotit. Dokonce ani stromeček jsme nevyfotili. Takže jen malá koláž z dárků, které jsem dostala... (a nafotila až dneska po návratu z práce)

Krém (proti vráskám ;-)) a aromalampa s olejíčkem od maminky, Pavučina A. Christie a sada čajů a od syna a Nitranská brána smrti od V. Vodndrušky, maxi čajová konvice, mini panettone a chytrá váha od manžela.

Ještě jsme dostali od maminky poukaz na kurz pohybu po via ferratách. Ovšem vymyslel to manžel ;-). Já jsem zvědavá jestli a jak ho zvládnu (bojím se už na třetí šprycli u žebříku Smějící se, takže je to pro mne fakt výzva).

A to je červená tečka za letošními Vánocemi :)

Žádné komentáře:

Okomentovat