pondělí 5. prosince 2016

Druhá adventní

Večer jsme zapálili druhou svíčku na adventním věnci. Ale ten už jsme vám ukazovala (klik), takže místo něj sem přidám fotku vázičky, do které jsem dala zbytky větviček z výroby adventního svícnu (když už jsem je nastříhala, bylo by škoda je vyhodit) a ozdobila je hvězdičkami z rukodělného swapu s Blankou (klik).



Až větvičky začnou opadávat, vytvořím novou jehličnatou "kytici". Opět s hvězdičkami, ale větší, protože krásné korálkové hvězdičky mi tu přibývají z adventního swapu s Dafinkou a bylo by škoda je nevyužít.


Jinak druhá adventní neděle u nás byla tak trochu odpočinková a tak trochu pracovní ... Umyli okna (už to bylo sakra potřeba) - tedy manžel umyl, já vyprala záclony. Trochu jsme nakupovali (i dokonce nějaký drobný vánoční dárek). Upekla jsem perníčky, linecké a pracny (ty v úzké součinnosti s manželem - už to máme pěkně sehrané). A taky tvarohovou štolu (klik), která už zase zmizela.



Žádné komentáře:

Okomentovat