neděle 18. prosince 2016

Čtvrtá adventní... aneb ozdobeno

a nabodáno ...
Poslední adventní neděli většinou zdobím perníčky. A protože nejsem manuálně ani výtvarně nijak zdatná, tak mne to stojí dost úsilí a končívám poněkud opatlaná cukrem zvenku i zevnitř. A tentokrát jsem se v neděli pustila i do cukroví, kterému říkáme ovocné špízy, což sušené ovoce napíchané na párátko a namočené v čokoládě. A napichování rozinek, bruinek, papáji, malých kousků sušených švestek, meruněk, datlí, je docela piplačka. Takže náročné odpoledne...



Nicméně s rozvícením poslední adventní svíčky jsem měla téměř hotovo - už mi zbývalo jen naskládat perníčky do plechovky, ovocné špízy namočit do čokolády a z udělat ovocné hrudky, ve kterých končí nadrobno nakrájené suroviny na ovocné špízy ve chvíli, kdy buď dojdou párátka nebo trpělivost (a slíbila si u toho, že příští rok už opravdu, ale opravdu, koupím papírové košíčky, do kterých se ty hrudky budou dělat lít než na alobal). A komplet jsem všechno zvládla ještě před večeří

Živit bych se tím nemohla, ale voní a z dálky i dobře vypadají (z blízka jsou holt ty nedokonalosti trochu vidět)

Špízy a hrudky ve několika stádiích "vývoje"

A taky jsme dneska zvládli dojet pro stromeček. Máme hezkou, do našeho panelákového obýváku tak akorát velkou, jedličku. Tu jsem ovšem zapomněla vyfotit, takže na závěr svícen adventní svícen podruhé.

Žádné komentáře:

Okomentovat