středa 14. prosince 2016

Předvánoční dárek

Na blogu Zdenička jsem se před pár dny zúčastnila soutěže o malého andílka a vánoční přáníčko. Zaujalo mne, že jedinou podmínkou bylo napsat do komentářů svůj mail a žádné už nic dalšího. A protože se mi přáníčka od Zdeničky libila, tak jsem zkusila štěstí... Už si ani nepamatuji, kdy a co jsem naposledy vyhrála (ale každopádně je to pěkně dlouho), takže mne překvapilo, že se na mne usmálo štěstí a byla jsem mezi osmi vylosovanými.



A včera jsem ze schránky vylovila obálku od Zdeničky, ve které jsem našla svou výhru - takový malý předvánoční dárek. Přáníčko s pár milými slovy i přívěsek - andílek mi v předvánočním čase udělaly orpavdu radost. Jednak jsou opravdu moc hezké a jednak mne potěšilo, že si někdo v předvánočním obodobí, které bývá plné shonu, najde čas, aby vlastně neznámým lidem jen tak pro potěšení malý dárek, do kterého dal kus sebe.


Zdeni, ještě jednou moc děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat