neděle 19. března 2017

Čajové překvapení pro Kiku

Tenhle swap jsem vyhlásila speciálně pro Kiku, se kterou už jsem jeden čajový swap uskutečnila. A protože já mám čajů nadbytek pořád, zatímco Kika by zas ráda vyzkoušela něco nového, tak se zrodil můj další čajový swap - Čajové překvapení pro Kiku. Podmínky byly stejné jako vždycky - výměna asi 50 čajů bez přebalů a nějakou drobnost za nějaké překvapení pro mne podle výběru druhé strany.



Kika mne dodatečně poprosila, zda by čaje nemohly být po dvou od každého druhu, což jsem si z velké většiny mohla splnit. Vybrala jsem jí proto jednak čaje, které jsem si dovezla z dovolené v Albánii (což byly čaje nejen albánské, ale i srbské, maďarské, kosovské...) a jednak čaje z kolekce, kterou jsem si koupila před Vánoci. Na ochutnání jsem přidala ještě pár kousků čajů, které jsem dostala nebo si koupila po jednotlivých sáčcích. Snažila jsem se vybírat hlavně čaje ovocné nebo s nějakou ovocnou příchutí, o kterých Kika psala, že je má nejraději, ale aby byl výběr pestřejší, zařadila jsem nějaké čaje bylinkové či kořeněnou příchutí. Jako drobnost doplňující čaje jsem vybrala malá balení sladkostí, které se hodí na zakousnutí k čaji - kakaové sušenky Morning, Čoketku a svoje oblíbená musli srdíčka s kokosem a čokoládou.
Vše jsem zabalila do prázdné krabice od čajové sady Liran (a samozřejmě jsem přidala i krátký dopis).


Kika balíček poslala o pár dnů dřív než já, takže jsem odeslání balíčku pro ni spojila rovnou s vyzvedenutím balíčku, který byl určen mně. V balíčku trochu netradičního tvaru (polepený tubus) na mne čekal jednak dopis napsaný na rubu obrázku veverky, kytička složená z čajových přebalů a pár kosmetických vzorečků. Hlavní částí balíčku ale byl kornout mých oblíbených kešu, mandlí a brusinek (prostě kornout pro Veverku, což je můj nick na Swaplace). A dostala jsem i dva čaje - potěšil zejména English afternoon, který jsem ještě neměla ve sbírce (už je taky vypitý, abych si ho do ní mohla zařadit)


Swap s Kikou byl i tentokrát fajn. Kornout ořiškovo-ovocného zobání přesně respektoval mé preference - ten bude brzo pryč. A vzorečky využiju. Líbilo se mi zabalení (polepený kartonový tubus) - mám ráda, když si někdo se swapem vyhraje i po této stránce.

Hodnocení 10/10



Žádné komentáře:

Okomentovat