čtvrtek 2. března 2017

Míšabox :-)

Asi většina z vás, kdo nakuknete na můj blog častěji, víte o mé zálibě v balíčcích s překvapením - ať už jsou to Brandnooz boxy nebo třeba swapy. Takže když Míša z blogu Ovšem? Ovšem! vyhlásila narozeninovou Giveaway, kde cenou pro jednoho vylosovaného výherce měla být tajemná krabička, neodolala jsem a soutěže o tuto tajemnou krabičku, kterou Míša nazvala Míšaboxem se zúčastnila.
Usmálo se na mne štěstí a generátor náhodných čísel, který Míša použila jako losovací zařízení, "vyplivl" číslo 3, což bylo číslo právě mého komentáře pod článkem s vyhlášením GA. A Míša byla s odesíláním hodně rychlá, takže už ve středu večer jsem měla pečlivě zabalený balíček doma.
A co jsem v něm tedy našla po rozbalení?


Když jsem krabičku otevřela, tak jsem objevila spoustu očíslovaných balíčků a dva dopisy - jeden jsem si měla přečíst při rozbalování a druhý až po rozbalení. Držela jsem se pokynu a nejprve jsem si otevřela dopis, ve kterém byla ke každému balíčku stručná nápověda. Podle ní a tvaru balíčku jsem postupně zkoušela odhadovat, co tak asi vybalím. V jednom případě se mi to povedlo úplně přesně, v několika tak zhruba a u jednoho balíčku jsem ani po rozbalení nepoznala, co to je, a musela jsem si přečíst nápovědu.


A teď, co konkrétně jsem dostala
1. Kniha - Řezník (i tady jsem si dopřála překvapení - Míša u knihy dávala na výběr z několika, já označila dvě, takže jsem i tady do poslední chvíle nevěděla, co dorazí). První ji asi ukořistí manžel, protože já čtu tlustý čtvrtý díl Husitské epopeje, ale těším se na ni.
2. Jahoda, kterou nesníš - skladací taška (tu jsem uhodla úplně přesně). Hodí se mi velmi, protože moje skládací taška se začíná rozpadat
3. Medvídci a sovičky - lepicí bloček s ledními medvědy a sovičková záložka. Oboje roztomilé a určitě to využiju
4. Zdravé i nezdravé - flapjack a solená slunečnicová semínka. Flapjacky nejsou úplně mé nejoblíbenější, ale příchuť mandle a čokoláda lákavá je. No a slané zobání, to já můžu...
5. Trochu jiné kafe - tam jsem čekala nějakou alternativní kávu, ale vybalila jsem krém na ruce. V blížící se sezóně jarních chalupářských prací se mi bude určitě hodit.
6. Návštěva z ciziny - obličejová maska a gelová maska pod oči (tady jsem taky tipovala správně). Plátýnkovou masku neznám, gelovou masku jsem taky ještě nezkoušela.
7. Aby tělo šťastné bylo - tělové mléko Dove (tady jsem tipovala alespoň rámcově správně), které ráda vyzkouším
8. Vzorečkování - vzorek parfému a růžové kosmetiky (tady byl odhad taky snadný)
9. Na víčko jako dělaný - tady jsem vůbec nedokázala odhadnout, co to bude (tužku, kterou to tvarem připomínalo, jsem vyloučila kvůli nápovědě). Byl to kosmetický štětec. Já na líčení moc nejsem (a moje jediná minipaletka se stíny štěteček má), takže (jak Míša správně odhadla), tohle asi moc nevyužiju.
10. Čistota půl zdraví - antibakteriální gel na ruce. Na výletech jako když najdu, stejně jsem si nějaký chtěla koupit.
11. Hádanka - no neuhodla jsem. Na fotce je to ta malá tabletka před flapjackem a krémem na ruce. A prý je to cestovní ručníček - má se namočit do vody a pak prý uvidím. Tak uvidím
12. Moje milovaná - vosk Yankee Candle s vůní broskví. Můj první YC. Těším se, že si provoním kancelář (v práci totiž mám svícen, kam se dá vosk dát) - třeba až v závodce pode mnou budou dusit zelí ;-).


Musím říci, že balíček od Míši předčil všechna má očekávání. Jednak v něm byla opravdu spousta věcí (tolik balíčku jsem snad neměla ani pod vánočním stromečkem) a jednak si Míša s jeho přípravou opravdu vyhrála (zabalení, nápověda k obsahu), takže jsem si vybalování opravdu užila. A samotný obsah je super - jediná věc, která nebyla úplně trefa, je kosmetický štětec. Ale jinak to všechno byla jedna prima věc vedle druhé. Všechny využiju, něco vyzkouším poprvé. No prostě super.
Míšo, ještě jednou (poprvé už jsem to udělala mailem) moc děkuji za krásnou a pečlivě připravenou výhru, kterou jsem ve tvé narozeninové GA získala. Tvému blogu přeju hodně spokojených čtenářů a tobě hodně štěstí.





Žádné komentáře:

Okomentovat